Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

700/900srj. Automaatin manualisointi.

  • 2 Vastauksia
  • 3134 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mass3

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 275
  • Sekakäyttäjä (allekirjoituksessa lääkitys)
700/900srj. Automaatin manualisointi.
« : 04.03.2014, 01:29:27 »
Tämmöinen kiinnostaisi, minkälainen homma on ja mitä kaikkea pitää tehdä.

Itseltä löytyisi siis tekniikka (b230ft + m46) mutta manuaaliaskilla olevaa koppaa ei tunnu löytyvän keneltäkään myynnistä. Eli melkein pakko ostaa koppa AW / ZF laatikolla.
(Löytyy myös polkimet , työsylinteri yms. tarvikkeet)

Eli:
-Löytyykö automaatti 700/900sarjalaisesta samanlainen poljinteline varustus? eli kolmelle polkimelle paikat, vai täytyy itse tehdä kiinnikkeet?
-Onko tulipelissä valmiina reikä kytkinpolkimen sylinterille automaatissakin vai täytyykö sekin sinne itse tehdä?
-Mitä muuta tämmöisessä projektissa pitäs ottaa huomioon esim. sähköjen osalta.

-Tommi

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7588
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 700/900srj. Automaatin manualisointi.
« Vastaus #1 : 04.03.2014, 11:38:47 »
Kaikille manuaalia varten tarvittaville osille on valmiit paikat, samoin ylivaihteen releelle sähkökeskuksessa. En muista tuliko nappivitosen merkkivalonjohto valmiiksi jo releelle, mutta sen näkee kytkentäkaaviosta. Ja käyntiinkin lähtee kun hypyttää kepille menevät P-asennnon tunnistuksen johdot. Kaasupoljinta ei vaihdeta, jarru/kytkinpoljinteline vain.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer


 

Proturbo  Autodiagnoosi