Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Myydään varaosat / 740 tiilikeulan äänieriste
« Uusin viesti kirjoittanut 740 t5 07.05.2025, 23:09:46 »
740 tiilikeulan konepellin äänieriste. Aika lailla ehjässä kunnossa. Mukaan muovikiinnikkeet.
Hinta:40€
Puh:044-5724065
Nurmo
12
Osille on varmasti kysyntää, itselläkin mahdillisesti jotain. Mielenkiintoista kuinka tämä keissi päättyy muuten  ::)
13
eks tää jimin auto oo p80 laatikkomallin vehjes? ainakin on siellä osiolla tää aihe  ???
jokatapauksessa salaa toivon ettei romuteta mitään ja kaikki osat otetaan talteen  *taavih->
14
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: V90CC alapallonivelen vaihto
« Uusin viesti kirjoittanut hessu80 07.05.2025, 21:24:41 »
Näkkyy olevan joo. CC mallissa ainakin 2016 etiäpäin.
https://aeromotors.fi/kataloog/article/11165847/43183-01-lemforder

Eipä tuo maltaita maksa, halvempi samanmerkkisenä kuin vanhoihin p2 malleihin  :)
Laatikkovian linkkaama nivel on ikään kuin yläpallonivel.

Mitähän aloittajan autoon oikein vaihdettiin?
15
Myydään varaosat / Vs: volvo s80 2.8 vm:-99 osia
« Uusin viesti kirjoittanut Vode 07.05.2025, 21:24:06 »
 Up!
16
Myydään varaosat / Vs: 740 2,3f,ft ,760tdic , 940 2,3f ja 340-360 osia
« Uusin viesti kirjoittanut Vode 07.05.2025, 21:11:35 »
  Tavaraa lisätty!
17
Täyssähköiset / Vs: Polestar 2
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika 07.05.2025, 20:57:57 »
Se varmistus on vain muutamassa ensimmäisessä postauksessa. Oisko ollut 5 tjs.
18
Veteraanien korjaamo / Solex Cisac 34/34 Z11 säätö
« Uusin viesti kirjoittanut V70TR 07.05.2025, 20:56:05 »
Nyt tulee vaikea, en ole mistään vielä löytänyt täydellistä ohjetta miten kyseinen kaasutin säädetään kohdalleen. Seoksien säätö ei ole ongelma se on säädetty mittarilla katsastukseen, mutta sitten se muut säädöt.
Minulla on tehdasuusi kaasutin B200K moottorissa missä ei ole mitään alipainehässäköitä, eikä ryypylle mitään muuta kuin vivusta painaa pois päältä ja vetää päälle. Tässä -88 240DL on alunperin samanlainen kaasutin minkä tilalle hankittu siis tehdasuusi kaasutin.

Tuon kaasuttimen laipassa olevan seosruuvin lisäksi löytyy vielä kolme säätöä joista yksi on ryypylle eli koska läppä alkaa aukeamaan kun ryyppyä vetää päälle, sitten on isolla kannalla sähköisen tyhjäkäyntiventtiilin alla oleva talttameisseli kantainen säätö, jota säätäessä muuttuu kierrokset, ja vivustossa on vielä yksi pieni ruuvi millä säädetään ilmeisesti missä asennossa läppä on kaasuttimessa tyhjäkäynnillä.
Joku sanoi että se on toppari ja säädetään niin että läppä on juuri ja juuri kiinni, mene ja tiedä sen säätöohjeita en ole löytänyt mistään. Se isompi säätöruuvi mistä edellä mainitsin ei siis säädä tyhjäkäyntiä koska ei liikuta läppää, eli jotain seosta sekin säätää.

Joku sanoi siitäkin että se säätää polttoaineen ja ilman seosta, en tiedä mutta se vaikuttaa kuitenkin tyhjäkäyntinopeuteen. Auto käynnistyy hyvin, käy nätisti ei nyi eli pelaa. Sen seosruuvin säätämisen (liikkeesä) jälkeen olen säätänyt vähän auki sitä pientä ruuvia vivustosta mikä vaikuttaa siihen läpän aukioloon, niin että läppä on vähän raollaan tyhjäkäynnillä. Nyt kiinostaisi tietää miten ne säädöt pitää olla, ne kaksi 5 ja 8 kierrosta tiedän mutta miten sen läpän asennon ruuvin pitää olla. 
19
Täyssähköiset / Vs: Polestar 2
« Uusin viesti kirjoittanut Saappi900 07.05.2025, 20:47:05 »
Kiitosta,

täytyypä tsekata. Nosto ei ole ongelma, lähinnä mietin jos noille voisi renkaanvaihdon yhteydessä tehdä herkistelyä/puhdistusta/rasvausta. Aikoinaan esim. Leafin vuosihuoltoon kuului tämä mutta ei enää.

Itselle vieras aihe mutta pientä laahausta jarruissa saattaa olla…

Ps. Pitääkö täällä tosiaan joka postauksessa vastata noihin varmistuskyselyihin?
20
Ai ne saa toimiin sillä tässä p2 kopassakin. ???
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
KL-varaosat  Race.fi