Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
11
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: TF-80SC TCM "kloonaus"
« Uusin viesti kirjoittanut tuomaril tänään kello 20:10:16 »
Ajatus oli varmaan käyttää kengät yhdessä hetkeksi, jotta kondensaattorit tyhjenevät.
12
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: TF-80SC TCM "kloonaus"
« Uusin viesti kirjoittanut viri-viri tänään kello 20:08:37 »
Hetkinen, akkuresetti oikein tehtynä? Onkos siinä muuta kuin akunkenkä toviksi irti?
13
700, 900 & S/V90 / Vs: Tyhjäkäynti 1500rpm
« Uusin viesti kirjoittanut Suliini tänään kello 19:47:15 »
Koko mittari toimii. Kun päästää kaasulta jää leijaa 1500rpm välillä jopa 2500rpm sit myös välillä tipahtaa 500rpm ja nousee 1500rpm
14
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: TF-80SC TCM "kloonaus"
« Uusin viesti kirjoittanut jak900 tänään kello 19:31:12 »
Ensimmäiseksi noissa missä yksiköitä mykkänä niin akkuresetti alkuun ja oikein tehtynä, kaapelit irti ja hetken kuluttua yhteen. Auttanut lukemattomia kertoja, nollaukset ja testit tietenkin perään normaalisti. Kannattaa kokeilla. Harvemmin noista softat itsellään kuitenkaan sekoaa.
15
700, 900 & S/V90 / Vs: Tyhjäkäynti 1500rpm
« Uusin viesti kirjoittanut HammerDown tänään kello 19:30:19 »
Heitänpä ihan semmosen, että tuntuuko nopeusmittari toimivan normaalisti?

Kun näissä sähköruiskullisissahan nopeustieto ruukaa vaikuttamaan, jääkö kone kaasun nostaessa pyörimään ~1500 rpm, vai tippuuko normi tyhjäkäynnille...
16
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: Takaoven lukko
« Uusin viesti kirjoittanut jamseil tänään kello 19:25:39 »
Takalukot kuvassa vasemmalla, klikkaa isoksi.

Harmaa ja violetti johto lienee salpalukon moottorille. Releet vaihtaa napaisuuden, joten voi koittaa noihin johtoihin kummin päin tahansa 12v.

Harmaa ja keltainen tavan lukon moottorille.

Ainakin etulukossa vain ovea vasten metallinen musta L rauta, sinisen muovi kotelon sisällä moottorit.

17
Myydään varaosat / OEM-öljyjä (kulmavaihde ja Haldex)
« Uusin viesti kirjoittanut pansu tänään kello 19:10:25 »
Hyllyyn jääneitä öljyjä myyntiin autonvaihdon myötä.

Volvo 31259380 kulmavaihdeöljy. 1L avaamaton purkki: https://www.motonet.fi/tuote/vaihteistooljy-kulmavaihde-volvo-75w-90-gl5-1-litra-alkuperainen?product=59-00743

Volvo 31367940 AOC/Haldex-öljy. 1L avaamaton purkki: https://www.motonet.fi/tuote/volvo-3132513631367940-1-l-aochaldex-oljy?product=59-0060

Molemmat yhteensä 50e. Kuvia saatavilla pyynnöstä.

Sijainti Espoo, yhteys YV.
18
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: Uusi akku V90 D5 2017, 80 ah vai 95 ah
« Uusin viesti kirjoittanut Niclashki tänään kello 19:02:59 »
Mulla oli myös D5 AWD 2018 95ah vakiona. Laitoin Vartan 95ah AGM tilalle ja hyvin mahtui sekä pelitti. Ehkä varustetasosta riippuen tuo akun koko vaihtelee, tai tiedä mikä sen määrittää.
19
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: V90 takaluukun valot
« Uusin viesti kirjoittanut Niclashki tänään kello 18:40:12 »
Jos on huoltovapaat ledivalot niin sit marmorilta uudet. Asennettuna n. 300€/kpl, irtona vähän vähemmän.

Mulla meni toinen joskus muutama vuosi sitten, niin ei se ollut noin kallis. Olisiko ollut jopa noin 200€ laitettuna Biliassa.
20
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: V90 Dynaaminen alusta/Four-C?
« Uusin viesti kirjoittanut Niclashki tänään kello 18:36:41 »
Mulla on kanssa tuo nykyinen paremmin varusteltu V90, missä on aktiivinen alusta sekä takana ilmapussit. Ei ole mitään ongelmia ollut ja ei näytä perä olevan koskaan ns. roikkumassa kuten edellisissä oli.

Se on ehkä isoin ero, että entinen V90 ilman tätä alustaa esim motareilla tuntui motari nopeuksissa aika lullalle, inscription varustetasossa kai normia. Mutta tässä nykyisessä kun on aktiivi alusta ja jäykin asetus laitettu Invidual asetuksiin, niiin on alusta todella paljon vakaampi motarilla. Ei keinu turhaan notkoissa ja saa näin talvella olla enemmän renkaissa painettakin vs edellinen auto. Ei tunnu niin pintakovalle kovemmilla rengaspaineillakaan kun on normi asennossa alusta.

Ei käytetyissä autoissa muuta hintaa tämä alusta, niin jos on tarjolla, niin ehdottomasti tällä vs normi alusta. Tosin voihan se mielipide minullakin sit joskus muuttua, kun alkaa tolpat hajoilla ja reilu 500€ kipale on iskarit :D
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
Puotilan autokorjaamo  RallyBaron