Autoracing  KL-varaosat

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Yleinen keskustelu / Volvo Cars
« Uusin viesti kirjoittanut zombiland tänään kello 18:57:46 »
Volvo Cars on näköjään päivitetty, ja ihmettelin, kun en löytänyt ajopäiväkirjaa, ei kait se ole jätetty kokonaan pois ?
Auto on s60 -12
12
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: jspark4 triggeri kytkentä
« Uusin viesti kirjoittanut _jaze tänään kello 18:47:21 »
en ole saanut minäkään,ei ilmeisesti osaa lukea kovin hyvin sitä,joutui laittamaan kampuran päähän oman triggerin.
välillä on ollut isoja hankaluuksia saada toimiin triggeri.
13
S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) / Vs: S40 -04 tärinä ja moottorin tukikumi
« Uusin viesti kirjoittanut Restive tänään kello 18:07:11 »
Mä vaihdoin oikean puoleisen, takimmaisen ja myös vasemman puolen vaihdelaatikon tuen (Volvo S40 T5 AWD vm. 2005)
- Febi Bilsteinia oikealle ja taakse, vasemmalle (vaihdelaatikko) Lemförder. Loppui kolinat moottorin osalta.
- iskarit (Magneti Marelli), jouset (KYB) ja yläpäänlaakerit (KYB) oli vaihtolistalla, samoin uusin iskarin spacerit (Volvo orig.)
- samaan syssyyn sitten vaihtui myös alatukivarret eteen molemmin puolin (TWR) - loppui loputkin kolinat  ::)

Vaihdelaatikon tuki: https://aeromotors.fi/tuote/1575266/37735-01-lemforder

Takapäähän pitänee vaihdella sopivassa välin, eivät vielä pahasti äännä. Mittarissa takana on kuitenkin jo se vajaa 280 tkm.
14
Ekaa kertaa koskaan syttyi Half-life-valo motaria ajessa, johtuuko jotenkin katsastusta varten tankissa olleesta E95 50% + RE85 50%, se selviää myöhemmin kun seos normalisoituu. Mut ledipiipperi antoi ecun koodiksi 2-2-1 , Adaptive HO2S Control, Engine Running Too Rich At Part Load. Voiko lambdat olla osana tätä soppaa tai katsastuksen päästö haasteita? Onkos nämä kuinka nirsoja lambdoille, autodocin vaihtoehdot ei olisi hirveän kalliita? Tai sitten on tuore imuvuoto
15
Jos on asiallinen lukija, niin voisi tutkia sen BMS:n antamia arvoja ja haarukoida että onko joku epölooginen.
16
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: S60 D4 vm. 2014 Start-Stop ei toimi
« Uusin viesti kirjoittanut jpu tänään kello 17:32:05 »

Linkin ohje tosiaan toimi, ja nyt Start-Stop toiminto taas toimii. Epäilen kuitenkin, että toimii taas sen noin viikon verran omalla autonkäyttöprofiililla. Taitaa olla enemmänkin kyse käynnistyskerroista kuin ajasta.

Mutta mikä mahtaa olla juurisyy, jos vielä tämänkin resetoinnin jälkeen loppuu toimiminen? Mihin tämä viittaa, BMS:ään itseensä, vai johonkin muuhun. Voiko vikaa jotenkin haarukoida/kartoittaa omatoimisesti?

Kiitos tiedoista!
17
Siirsin magneetin 2 pv:n ja noin 100 km ajon jälkeen toiseen samanlaiseen autoon, joka on ollut minulla jo toista kymmentä vuotta, tehostimen öljykin joskus vaihdettu. Magneettiin kertyi saaliiksi vain aivan hiukan pientä mustaa pölyä, kun se uiskenteli tämän päivää säiliössä ja autolla ajettiin ~15 km.  Laitoin vielä takaisin, jos vaikka jotain saalista vielä saisi. Öljy vaikutti aika puhtaalta ja värikin oli vihreä.

Joka tapauksessa, tuon magneetin saalis hupeni nopeasti myös tässä letkuongelmaisessa. Voisin kuvitella, että voisi olla järkevää uitella magneettia tehostimen säiliössä. Riittävän ison voi selvästi ihan vain pudottaa ja onkia vaikka meisselillä takaisin.
18
Yleiset autojutut / Vs: Talvirenkaat alle?
« Uusin viesti kirjoittanut Paul t4 tänään kello 16:58:38 »
Tuos aikasemmin laittelin alle
19
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / jspark4 triggeri kytkentä
« Uusin viesti kirjoittanut sp69 tänään kello 16:41:12 »
onko kellään kytkettynä jspark4 volvon omalla triggeri anturilla vauhtipyörältä...en saa kierrostietoa ulos vaikka pitäs olla yksinkertanen purnukka.
20
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: Voiko adapt.vakkarin etäisyyttä kasvattaa?
« Uusin viesti kirjoittanut Mjp900 tänään kello 15:28:06 »
Unohin alotukseen laittaa, ja varmaan vähän aattelinki että näissä on kaikissa malleissa sama systeemi, mutta 2019 XC90 D5 mulla on. V70:kin ajelee minusta aivan liian lähellä pisimmällä asetuksella, että voi olla käyttäjässä vika.

Mutta tietääkö joku, että miten ne kalibroi noita?
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
Autoracing  KL-varaosat