Suuri kysymys toki on, miten tästä foorumialustasta saataisiin sellainen, että se paremmin vastaisi myös mobiilikansan tarpeisiin? Mun näkemys on, että FB:n ryhmien suosio selittyy pitkälle helpolla ja nopealla mobiilikäytettävyydellä, vaikka niissä ilmiselvät ongelmansa ovatkin. Vanhat foorumien käyttäjät toki osaavat asentaa sen Tapatalkin ja käyttää foorumia sen kautta, mutta hyviä ideoita saa heittää!
Tällä nykyisellä käytössä olevalla oletusteemalla haettiin hieman parempaa mobiilikäytettävyyttä. Mutta pelkkien teknisten viilausten lisäksi varmaan tarvitaan muutakin?
Mä olen jo itse ihan liian vanha ymmärtämään nykynuorisoa, pitänee konsultoida tuota 16v poikaa tässä aiheessa jos sen nyt saa asiasta innostumaan! 
90-prosenttisesti luen foorumia puhelimella/tabletilla ja vastaavasti 90-prosenttisesti kirjoitan tänne läppärillä. Mobiililaitteillakin olen kyllä onnistunut tekemään kaiken tarvittavan: kirjoittaminen, kuvien linkittäminen yms. onnistuvat ihan hienosti.
Tapatalkia en ole osannut kaivata, mielestäni nykyinen foorumisofta on riittävän hyvä ja ehdottomasti paras niistä mihin itse olen törmännyt.
Ainut pikku kauneusvirhe tässä uudessa teemassa on tuo:

Hieman ärsyttävää, kun aika usein haluaisin napsauttaa linkkiä "Klikkaa tästä kokeillaksesi kaikkia lukemattomia viestejä", joka kännykällä skaalautuu kokonaan piiloon. Tabletilla onnistuu, koska sentään osa tekstistä näkyy:

Läppärillä en ole havainnut tuota tai muitakaan fiboja.
Vanha teemakin taipui mielestäni ihan riittävän hyvin mobiilikäyttöön, joutui ehkä zoomailemaan enemmän mutta sekin nyt on mobiilikäyttäjällä ihan arkipäivää nettiä selatessa.