Kulkukoira  Proturbo

Villen C70 avo ja V60, harraste- ja käyttis.

• 49 Vastauksia
  • 15669 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JuusoT

• De Luxe
  • *
  • C70 T5 Italia
    • Kuvasivusto
Vs: Villen C70 avo ja V60, harraste- ja käyttis.
« Vastaus #45 : 22.08.2024, 08:25:48 »
Huhhei on sitten hieno! P>

Vannepäivitystä itsekin miettinyt ja yhtenä vaihtoehtona käyneet juurikin nämä JR23:set. Näiden kuvien perusteella taitaa mennä talvella itselläkin tilaukseen ja nykyiset JR11:set myyntiin... :P Olisihan ne aidot BBS:t makeat, mutta hinta ei ::)

Onko sulla sisälokarit vielä paikoillaan? Mulla ottaa samoilla spekseillä takana aika rajusti rengas sisälokariin jos matalana ajaa. Ajattelin tulevaksi vanteeksi jos pykälän isommalla ET:llä eli 18x9,5 ET35. Eteen 30 tai 25 ja 8,5 leveänä.
ET25 taitaa olla edessä aika sopivasti kaarella? Ottaako sielä pahasti mihinkään kiinni noin matalana? Miten sisälokarit?
« Viimeksi muokattu: 22.08.2024, 08:42:33 kirjoittanut JuusoT »
Ex. Volvo C70 2.4 -99
Ex. Volvo V70 2.4T Ocean Race -02
MB Sprinter 319 w906
Volvo C70 T5 Italia -99

Poissa iVille

• De Luxe
  • *
« Vastaus #46 : 22.08.2024, 21:16:19 »
Kiitos.  :)

Itse myös mietin BBSiä vaihtoehtona, mutta tässä houkutteli oikea jako ja kun pääsi ETn päättämään itse. Lisäksi aika huonosti niitä järkevän kokoisina on myynnissä.

Sisälokasuojat on edessä ja takana paikallaan, kaaret mankeloitu kevyesti ja etusisälokasuojista leikattu pieni ”suikale” pois.

Ei raavi tällä setupilla ainakaan kahden aikuisen ja kahden lapsen painosta. Täytyy koeponnistaa myöhemmin 4 aikuisen voimin.

Etupäästä on BC-racingin korkeussäätö ”tapissa”, jos säätää alustaa matalemmaksi, ottaa iskarin rungosta läpituleva kierreosa vetareiden suojakumeihin ja näinollen rikkoo vetonivelen suojakumit. Eli jos mielii alaspäin, niin vaihtoehdoksi jää BC Extreme drop iskarit + jouset.

Poissa JuusoT

• De Luxe
  • *
  • C70 T5 Italia
    • Kuvasivusto
« Vastaus #47 : 28.08.2024, 13:33:51 »
Kiitos.  :)

Itse myös mietin BBSiä vaihtoehtona, mutta tässä houkutteli oikea jako ja kun pääsi ETn päättämään itse. Lisäksi aika huonosti niitä järkevän kokoisina on myynnissä.

Sisälokasuojat on edessä ja takana paikallaan, kaaret mankeloitu kevyesti ja etusisälokasuojista leikattu pieni ”suikale” pois.

Ei raavi tällä setupilla ainakaan kahden aikuisen ja kahden lapsen painosta. Täytyy koeponnistaa myöhemmin 4 aikuisen voimin.

Etupäästä on BC-racingin korkeussäätö ”tapissa”, jos säätää alustaa matalemmaksi, ottaa iskarin rungosta läpituleva kierreosa vetareiden suojakumeihin ja näinollen rikkoo vetonivelen suojakumit. Eli jos mielii alaspäin, niin vaihtoehdoksi jää BC Extreme drop iskarit + jouset.

Jep, itseäkin houkuttelee päästä vaikuttamaan spekseihin. Ainahan spacerit on yksi vaihtoehto, mutta itse en niistä niin välitä ja sitten pitäisi olla katsastusvanteet erikseen.
Aika munkki pitäisi käydä, että löytyisi sopivalla ET:llä olevat BBS:t oikealla jaolla ja inhimilliseen hintaan.
5x108 heavyweight- tiliä seurailen IG:ssä. Hänellä aina välillä melkoisen maukkaita vannesarjoja tarjolla. Ja tilin nimen mukaisesti kaikki valmiiksi 5x108 jaolla :P

Pitää itsekin talven aikana hieroa noita sisälokareita paremmin. Nyt ovat ensimäisenä edessä vastustamassa auton laskemista ::) Ilmankaan en halua ajaa kun juuri ylimaalattu tuo oma Cee.
Minullakin edessä korkeussäätö niin alhaalla kun uskaltaa tuon vetarin suojakumin puolesta.

Onko muuten kokemuksia vaikuttaako tuolla korkeudella ajaminen itse vetarien kestoon vai pitääkö olla jo extremedroppia alla, että alkaa vetarit paukkumaan.
Sehän ilmeisesti näissä edestä raapivissa madalletuissa yleistä etteivät kestä?
Ex. Volvo C70 2.4 -99
Ex. Volvo V70 2.4T Ocean Race -02
MB Sprinter 319 w906
Volvo C70 T5 Italia -99

Poissa iVille

• De Luxe
  • *
« Vastaus #48 : 06.09.2024, 22:52:55 »
Juu, siellä IG:n puolella on välillä vannekarkkia tarjolla.  S*

Sisälokasuojista voi kulmia vähän muotoilla tai leikata pois tarpeen mukaan. Ja kyllä ne sieltä ajastaan kuluu vaikka ei leikkaisikaan.  :2funny:

Itsellä vetarit ainakin toistaiseksi säästynyt ehjinä, epäilen että vaatii extremedropin ennenkuin alkaa mennä niin epäluonnolliseen kulmaan, että alkaa syödä vetareita.

Parit kuvat, vielä kun tarkenee katto alhaalla ajella. Nautitaan vielä nämä kelit ja sen jälkeen saa siirtyä auto seisontaan.
Klikkaamalla isommaksi.  ;)

Poissa iVille

• De Luxe
  • *
« Vastaus #49 : 24.11.2024, 21:15:38 »
Turbo, suuttimet ja välijäähdytin löysi tiensä paikalleen.

Myös pakoputki valmistui, 3” downpipe ja katalysaattorilta taaksepäin 2,5”. Nyt on koko putkisto rosteria ja alkupään liitokset toteutettu V-pannoilla.

Ensi viikolla etanolia tankkiin ja ensisavut uudella kokoonpanolla.

Vaparisuodatin on vielä ostamatta ja suodattimen kotelo rakentamatta, tulee pitkä talvi odottaa ensi kesää.   :D do88 ahtoletkut voisi myös päivitellä, niin saisi ensi kesänä toivottavasti nautiskella vain ajamisesta.

Muutamat kuvat:

« Viimeksi muokattu: 24.11.2024, 21:17:57 kirjoittanut iVille »

Autodiagnoosi  Carcom Oy