Rakas päiväkirja...

Mietinnässä oli auto jossa pystyisi yhdistämään harraste/kesäauton virkaa kuitenkin hyvällä ajettavuudella ja jonkinlaisella turvallisuudella. Edellisestä V70 mk2:sesta jäi hyvä fiilis ja hetken tarjontaa selatessa ilmestyi tämä yksilö eteen. 2.4T, manuaali, kattoluukulla, sähköpenkeillä. Kriteerit & hinta kohtasi ja Jyväskylään ihmettelmään autoa. Suurimpana vikana öljypohja vuosi ja kaikkea pientä näprättävää, mutta onhan autolla jo yli 20 vuotta ikää, joten nämä viritykset oli hyväksyttävä, kun ei mitään peruuttamatonta oltu tehty. Korissa ikä alkaa jo näkymään, ajatuksena oli kuitenkin maalata auto jos ei priimaa löytyisi, joten maalaus on jossain kohtaa ajankohtainen kun saa ensin muut muutokset tehtyä.
Ensitöiksi piti napata öljypohja pois, korjata yksi korkannut kierre, uudet o-renkaat, liimat ja öljypohja takaisin paikalleen. Samalla kevättä odotellessä tuli tehtyä iso huolto ja muita pieniä muutoksia. Alle listattuna ajatuksia tulevasta. (taustapeiliä, V70R-puskuria ja valoja saa tarjota.

)
Ajettu 227500km (ostohetkellä)
Tehty:
-Öljypohjan vuoto kuriin
-18” R-vanteet 225/45 renkailla
-Pesu & Vahaus
-Uusi pakoputkenpää
-Uudet pyyhkijät
-Finnittömät kilvet
-Takalippa
-Iso huolto (Jakopää, öljyt, suodattimet, nesteet.) 22.3.2019 , 228 000km.
Tekemättä:
-Säädettävä alustasarja (BC-racing)
-R-puskuri
-Ajovalopäivitystä
-Spacerit
-Kuskinpuolen ikkunahissin korjaus/säätö
-Sisäpaneelien (visakoivu) maalaus
-Yksivärinen ratti
-Taustapeili uusiminen
-Auton ylimaalaus
Auto ostohetkellä:

Auto nosturille ja ihmettelemään.

Öljypohjasta oli korkannut kierteet ja tilalle oli laitettu vähän krouvimpi ruuvi.


Varaosia:

Auto pestynä ja vanteiden sovittelua.

Auto otettu ajoon 25.3.






Tästä on hyvä jatkaa.