Kaksi on tullut vaihdettua 850 dieselin laatikoita uudempiin. Toinen oli -99 V70 ja toinen -01 S80. Anturit vaan vaihtaa vanhasta laatikosta ja toimii. Ei minkäänlaisia ongelmointeja.
Kone ois hyvä ripustaa yläpuolelta kiinni, muuten liikuttelu ylös ja alas voi olla turhan työlästä.
Joitain vaiheita voi puuttua välistä, mutta kutakuinkin näin on tullut tehtyä: Putsarikotelo, poikkituki ja muut yläpuolella tiellä olevat pois, laatikon yläpuoliset pultit auki, vaihteiston johtosarja irti, rattiakselinnivelen pultti auki hammastangosta, taaemman moottorintukikumin mutteri auki yläkautta, etummaisen moottorintukikumin pultti auki alakautta, vasen tolppa ja vetari pois, laatikosta öljyt pois ropun kautta ja öljylinjat irti, startti pois ja konetta pyöritellen turbiinin pultit yksi kerrallaan auki, laatikon alapuoliset pultit auki(yhden voi jättää vielä toistaiseksi paikoilleen), muutama johtojen kiinnityspultti auki etukehdon etureunasta, etukehto vasemmasta päästä irti ja oikealta löysäten jotta saa liikevaraa ja samalla rattiakselin nivel irti hammastangosta. Tässä vaiheessa konetta ja laatikkoa tuodaan alaspäin niin paljon, että laatikko mahtuu tulemaan etukehdon ja korin välistä pois. Aiemmin kiinni jätetty pultti auki ja laatikko kammeten irti koneesta ja pois autosta, katsoo vaan että turbiini tulee mukana ettei ole öljylammikkoa lattialla. Laatikon ja koneen väliset ohjuritapit voivat purra aika kovastikin kiinni. Sen jälkeen on kohtuu painava murkula käsissä.