Aika kai sitten päivitellä, kun katiska taas ajossa on. Matka loppui siis viime syksynä kannentiivistevaurioon, jolloin tuohen lisäksi pilaantui jäähdytin, paisuntasäiliö(halkesi, prkele!) ja lämmityslaitteen letku joka valutti loput nesteet lattialle.
Noinhan ei voi tapahtua , koska moottorina oli matalapuristeinen(väljä) B19a, polttoaineena e85 ja ahtopaineita pienellä 19t- mitsulla vain 1bar. Lisäksi moottorinohjaus oli täysin itsekoottu megasquirt 1, sytytyskarttakin tehty ihan itse. Ihme paskoja.. Paketti toimi kuitenkin mielestäni ihan ok alussa, D- nokkakin antoi lisää kulmikkuutta kokoonpanoon.
Uusi tekniikka koostuu B230f alakerrasta, 531- kannesta 46/38 venttiileillä ja vx3- nokalla. Laatikko on aw72 "shift kitillä" ja perä on 1031 3.73 välityksellä ja rälläköidyllä g80 lukolla.




Kokoonpanolla ajeltu jokunen viikko pienillä paineilla ja ennakoilla, penkkien ja huonon alustan epämukavuus ei ole vuodessa muuttunut , mutta muuten on ehkä menty tuuma eteenpäin.