Välillä taas askarreltu. Ylivaihde sai uudet o-renkaat, ja laatikkoon leikelty uusia tasotiivisteitä vanhojen vuotavien tilalle. Miten tarkkaa tuon pää/kytkinakselin päittäisvälys on, kun ei sattunut ihan orggiksen ohutta tiivistepaperia olemaan,eli tuli hieman paksummat tiivisteet.



940 jarru -ja kytkinpääsylinteri löysivät paikkansa, kytkinpoljin muokattiin jarrupolkimesta sopivaksi.

Pyyhinsysteemin täytyy olla ranskalaisten suunnittelema, onneksi vain moottori jää näkyviin..

Kone nostettiin laatikon kanssa paikalleen, mitsun kompurakotelo otti lokasuojaan kiinni ja laatikon keppiteline tunnelin kattoon kiinni, notta pientä muokkausta vielä tarvittiin. Suutintukkikin otti ja vääntyi nostoliinan kiristyksessä.

Biltema 044 kopiopumppu ja suodatin värkkäiltiin uudemman mallin telineeseen, tosin mahtuivat vain poikittain.

Jäähdyttimiäkin soviteltu

3" putkea mallailtu taka-akselille asti. Miten kovat äänet jäisi vain yhdellä vaimentimella, lähinnä Simons/Biltema mallia 500mm tankin taakse poikittain? Murinaa saisi vähän olla muttei tarvisi koko korttelia pitää hereillä.

Paalaamosta löytyi Bmw:n Motronic boxi, joka saa MS sisuskalut.

Laatikosta löytyi ylimääräinen mittari, saa toimittaa polttoainepainemittarin virkaa.

Saako foorumilla muuten mainostaa? Jos saa niin Ylöjärvellä Thp niminen hydrauliikkaliike on tehnyt letkut projektiin edullisesti ja odotellessa ja jopa tekevät noihin 044 pumppuihin siihen takaiskuventtiilin päälle muttereita, suosittelen!
Jatkoa odotellessa.