Nyt vesisateessa asiaa tutkittu muttarin ja johtimien kanssa.
Virtalukon pohjasta ohjausjännite lähti, eli se ok. Kytkentäkaavan mukaan jännite menee sitten hälytyslaitteen ohjausreleen napojen 1b ja 5b kautta. En kylläkään sellaisia napoja mistään releestä löytänyt. En kohtuu yrittämisestä huolimatta saanut relekehikkoa päivänvaloon, että olisi päässyt tutkimaan, mihin tämä kyseinen startille menevä ohjaus sitten kytkeytyy releboksissa.
Kun olin tätä ko johdinta seuraillut ja jäljittänyt useista paikoista (että vedän vaikka uuden johdon ohi releen), niin päätin vielä testata tuleeko siihen vieläkään eloa, niin siihen tulikin

Tulkitsin tästä, että hälyn releen startin estokytkennän pitopiiri oli katkennut releitä irti nyppiessä ja tilanne on nyt "nollattu"
Kun vielä jonain päivänä saan releboksin syliini, niin teen jonkun varmistuksen/ohituksen. Tai sitten rele on vain otettava aina irti jos häly käypi päällä. Hmm
Mutta auto starttaa taas avaimesta ja rauha maassa.