Piti tehdä koko DP auton alle asti uusiksi. Laiskuus kuitenkin iski ja nyt olisi uusi alkuosa ja vanha osa V-panta liitoksen heftejä vaille nipussa. Lambdalle täytyy vielä reikä kairata. Sitten vain saumaa sauman viereen.
V-panta tulee pystyosaan jouston yläpuolelle. Näin ollen saa helposti yläosan DP:stä pois jos täytyy kajota hukkaporttiin. Hukkaportilta DP:hen on kohtuu helppo veto, tai ainakin siltä se näyttää. 
Reilu puoli vuotta se otti, että DP:n saumat sai vedettyä ympäri.

Noh, olihan siinä pari muuttujaa, jotka vaikuttivat kaikkeen. Käyttöauto tuli ostettua ennen juhannusta, karavaanireissuja yritettiin muutamaan otteeseen ja aina lopputuloksena lämpenevä jääkaappi. Noh, ne asiat saatiin kuntoon ja nyt iltavuoroviikolla iski motivaatiopuuska.
DP:n V-pannan vastakappale täytyy hepata joustoon kiinni ja siinä auton alle kääntyvässä putkessa on pari saumaa vedettäväksi.
Ahtimen öljynpaluu täytyy jollain saada muotoiltua. Ei mikään helppo homma kun moottori on autossa kiinni. Lisäksi paluuputken reitti tulee menemään pakosarjan ykkösen ja kakkosen putkien välistä.
Ilmanputsariksi löytyi 100mm yhteellä vapaavirtauskartio DO88:n valikoimista. Suodatin ja siihen pätkä alumiiniputkea sekä kaikki konehuoneen silikoniletkut tuli tilattua jo viime vuoden puolella. Silikonien väri vaihtui sinisistä mustiksi.
Kun nyt nämä ahtimeen liittyvät mekaaniset hommat saisi alta pois, niin pääsisi suunnittelemaan ECU:n ja polttoainepuolen päivittämistä.