Nyt on vuosi takana ja kertaakaan ei ole käytetty huollossa. Vielä on 11 000km seuraavaan huoltoon.
Kerran lisäsin jäähdytysnestettä, kun vissiin tehtaalta lähtiessä täytetään aika niukasti. Samoja huomioita on ollut muillakin ja vuotoja ei ole.
Positiivisia havaintoja on tullut jo pitkään tässä topicissa, joten muutama pieni harmituksen aihe:
- kytkinpoljin hieman narskahtaa satunnaisesti, varmaan joku kuparitahna auttaisi asiaan, katsovat ekassa huollossa
- kuskinpuolen turvavyön automaattinen korkeussäätö pitää välillä pientä ääntä, katsovat ekassa huollossa (mm. avokki ei ole tätä ääntä huomannut, mutta itse olen)
- ja vähän harmittaa muutaman lisävarusteen jättäminen pois

Muuten auto on edelleen äänetön, alusta äänetön, kaikki toimii, renkaat ovat ok kunnossa.
Kaikki on mennyt niin hyvin, että piti tosiaan alkaa "rakentaa" autoa, eli olen vaihtanut tiettyjä polttimoita LED-polttimoiksi paremman näkyvyyden nimissä.
Tässä myös kustannustaulukko:

Päivitetyllä ajomäärällä ja vakuutushintojen korjauksella kustannukset ovat 0,407€/km.
Niin, arvonalentuminen on laskettu 12 vuoden tasapoistolla. Eli kuuden vuoden ikäisenä auto olisi noin puolen hintainen. Ainakin Nettiauton mukaan tuo 8%:n arvonalennus vuodessa näyttää olevan kohtalaisen kohdallaan. Toki alennus on kovempi ihan uutena ja pienenee ikääntyessä, mutta tuollaista vaihtoehtoa ei ollut saatavilla.