Ei niin, petän korkeitaan itseäni exceleillä
Touaregissa ei enää ole yhtään mitään "Hienoa" verrattuna normi passattiin - itse asiassa sama vaiva koskee kyllä vähän kaikkia. Pitäisi loytää "jotain" uutta ja ihmeellistä - 07 loppukesästä on ajanut samalla korimallilla ja ilmeisen leipiintynyt, vaikka kaikki on kyllä varsin hyvin...
Kyllähän eroa on, kun ottaa lisävarusteita. Tuossa hintaluokassa ilmajousitus/aktiivinen iskunvaimennus tekee jo paljon.
Itse ajelin juuri tuoreella 320i:llä (mittarissa oli 24 km) ja edelleen tuo oma tuntuu paljon: laadukkaammalta, tilavammalta, korkeuden vuoksi jouhevammalta ajaa (näkee pidemmälle ja pystyy ennakoimaan).
En siis vaihtaisi päikseen.
Ja LCI-mallin X3 on hieman samat fiilikset kuin sinulla yleensä, mitä se nyt tarjoaa sitten uutta? Ei tarpeeksi.
Jos koeajojen jälkeenkään et "tunne" paremmuutta nykyiseen autoosi, niin tosiaan aivan turha sitä on vaihtaa vain vaihtamisen vuoksi.
Saksassa tuli ajeltua uudella Ford Kugalla ja äkkiä kun speksejä katsoo, on siinäkin vallan hyvä vaihtoehto X3:lle. Oli vielä osin paremmin varusteltu kuin tuo meidän karvalakki

Mutta jo muutaman sadan kilometrin ja viikon perusteella tunsi ne suuret erot, minkä vuoksi ei Kugaan vaihtaisi millään. Kojelauta on Kugassa tietenkin aivan karsea, ja se tuulilasi lämpövastuksilla... tärkeintä oli kuitenkin ajomukavuus: Kuga pompotteli kuin Transit koko ajan ja niinkin uudessa autossa kuului jo erilaisia natinoita ajettaessa monttuista tietä, osa natinoista kuului ihan autobahnallakin.
Eli: koeajot + matkoilla vuokra-autoiksi sellaisia autoja, jotka "voisivat" olla sellaisia minkä hankkisi, niin tulee tuntumaa.