Tämä siis Taaville:
Juu, täytyy vaan tosiaan perehtyä, ettei esimerkiksi laatu huonone liikaa.
Ja ei kannata liikaa kuolata videoita, on usun entisillä "hoodeilla" kuvattua asvaltilla ajoa. Tosin tuon tien ajaneet tietävät, että siinä on ihme "aaltoja" vasemmalla kaistalla ajettaessa.
Ei riittänyt mielenkiinto että alkaisi "leikkaamaan" eri alustoilla ajetuista videoista koostetta, kun töitäkin pitää tehdä.
Tämä D5GT:lle:
Omasta vaatimuksestani saadaan pihaan "puolen asunnon hintainen auto", joten emäntä saa myös jotain sanavaltaa. Hän haluaa manuaalin ja sillä selvä, ainakin nyt. Tuohan voi muuttua.
En itsekään paljon tarvitse automaattia, työmatka on nykyään 8km, jossa ehkä maksimissaan kolme pysähdystä liikennevalojen vuoksi eikä ruuhkaa erityisemmin. Muuten ajelen/ajellaan enemmän moottoritietä tai suburb-ajoa, en keskustassa.
Yhdistelmärekkaa mm. Tampereen ruuhkissa ajaneena, nuppi oli siis synkronoimattomalla fullerin twinsplitterillä varustettu, en siis itsekään pelkää manuaalia

Jatkossa auton pitäisi pystyä vetämään esimerkiksi Yamarin 65DC + traileri, joten n. 2000kg vetokyky riittänee. Bemarissahan on hauska, kun automaatilla saa vetää 2400kg (koska auton kokonaismassa lisääntyy ratkaisevat 10kg tomaatin myötä).