0
Wollee ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
XC90 D5 Vdash ohjelmissa on pienehkö vika. Kokeillut vakio ja stage 1&2 EGR off-ohjelmia omaan autoon ja ongelmana on se, että egr-off ohjelma poistaa myös DPF:n pois käytöstä.Jättää laskennallisen noen muodostumisen 2grammaan. 700km ajoa takana ja edelleen näyttää 2 grammaa. Vaarana tässä on DPF:n tukkoon ajaminen..
Millä asetuksilla sait pelaamaan tuon weban etäkäynnistyksen avaimella, mulla antaa nyt palautteen kun painaa 5sec lähestymisvalonappulaa niin vilkut vilkuttaa, mutta ei webastossa tapahdu mitään
Pystyykö vdash:n maksullisella versiolla testaamaan komponentteja kuten vidalla? Mulla on se ilmainen ja sillä ei pysty tai sitten en osaa..V60 2019 webasto ei käynnisty enää ja vikaoodina on ccm-b15b693 eli joku komponentti rikki, mutta kun tietäis edes vähän mikä.
Ok.Mitäs sille kaapelille sitten pitää tehdä?
Kyllä noilla ohjelmilla voimaa tulee lisää ja egr lopettaa toimintansa. Hyvänä puolena on että ohjelmaa voi itse vaihtaa miten haluaa rajattomasti, esim. jos katsastukseen haluaa saastelaitteet takaisin toimintaan tai myy auton.Mutta jatkossa ostaisin tunnetulta suomalaiselta ohjelmoijalta ohjelman autoon.
Tuonhan saa tarvittaessa vaihdettua takaisin orkkikseksi jos tarpeen, vaihto ohjelmien välillä ei enään kustanna erikseen mitään, myöskään eri versioiden välillä. Turha sitä egr:ää on poistaa käytöstä jos toimii.