Kuka muu on sitä mieltä, että tämä on lähtenyt vähän lapasesta?
Siis erittäin hyvällä tavalla 

Heh, ihankuin jossain kahvipöytäkeskustelussa tästä olisi ollut puhetta jo aiemminkin?
Ja mitä tuohon "melkein vakiotekniikkaan" tulee, niin olen yrittänyt itselle perustella, että se olisi ihan riittävä(ainakin ensi talveksi). Toisaalta... varaosa-autoista on jäänyt hyllyyn GLT-nokat ja pakosarja, sekä B5254T:n turbo.
Ajatuksia?Tuo tietysti edellyttäisi Megan tms. asennusta ja isompia suuttimia ja toimivuuskin on "?". Kaikki piirrosmerkit ei ole ihan oikein, mutta ajatus ehkä löydettävissä. Siinä vaiheessa
kun, eikun siis jos, tekniikkaan tulee tehtyä muutoksia, niin otsikoksi voisi vaihtaa EVO1.
Tarrat tuli tänään liimailtua paikoilleen. Etuspoileri vielä puuttuu niin olisi ulkoapäin "valmis". Se 850:n spoileri jäi proto-asteelle. Sisälle tuli asennettua 2x varotuskolmiot, EA-laukku, karttavalo ja kamerapidike. Eriparia olleet jarru- ja kytkinpoljin alkoivat niinikään häiritä, joten niihin tein alumiinikyynellevystä uudet samannäköiset pinnat ja samalla kaasupolkimeen myös. Hmm, ehkä tässä jonkinlaista lipsumista alkuperäisestä suunnitelmasta on tosiaan havaittavissa.

Rupesin miettimään hennooko tällä enää kohta 110% vauhdilla ajaa.
HaMu:n sääntöjä tuli tässä jokin aika sitten lueskeltua. Siellä olisi sprintin puolella Proto-luokka, jossa moottori ja taka-akseli ovat vapaat. (Ralliin pääsyn estää ainakin sylinteriluvun muutos ja rokkiralliin keskimoottorisuus) Turvavarusteiden puolesta ei puuttuisi kuin leimalliset penkit+vyöt (240:stä saisi lainaan) ja toiset oviputket kaariin. Ajatuksena olisi tarjota tätä sinne, jos edes 0-autoksi pääsisi jonnekin? Onneksi jäälle pääsee tässäkin kunnossa.
