Hyvä video, mut jos meinaat enemmänkin niitä kuvata niin hommaa gimbal
En tiedä millä välineellä kuvaat mut esim motonetis on nyt tarjoukses kännykälle gimbal
https://www.motonet.fi/fi/tuote/9500982/Rollei-Steady-Butler-kasigimbaali-alypuhelimelle
Joo, kyllähän se vähän tärisee

Ihan perus pikkukameralla kuvailen, eli joutuisin hankkimaan tuon lisäksi älypuhelimenkin?

Muutama huomio tuli tuossa aamulla ajellessa. Se nuori suunnittelija (eli minä) ei ollut ajatellut mihin kypärän laittaa? Yksin ajaessa kartturin penkille, mutta...
Toinen juttu oli ilmanpoisto ohjaamosta, kuten sisäkuvassa hyvin näkyi. Tein aukkoja apparin oven pohjaan ja laitoin kaiutinritilän sen verhoiluun, mutta ei ihan kunnolla näyttänyt toimivan. Alkuperäiset poistoaukothan ovat nyt konehuoneessa.
Valojen kytkennän voisi myös muuttaa. Nyt palaa aina vähintään parkit, kun on virrat päällä.
Suurimpana ongelmana tuli tyhjäkäynnin katoaminen, jonka vuoksi jäi aika lyhyeksi ajelut. Vajaan 5km ajon keskikulutus oli muuten ajotietokoneen mukaan vaatimattomat 50l/100km! Tuossa Motronicissa taitaa olla jokin ominaisuus, että kierrokset jää leijumaan vähäksi aikaa, mutta nyt jäi pari kertaa kierroksia 4000rpm. Kun sammutti ja käynnisti uudestaan oli taas 900rpm, eli oliskohan TK-venttiili alkanut jumittamaan, koska vivusto palautuu eikä irtoletkujakaan näkynyt/kuulunut.
Pyöränkulmiksi laitoin nyt aluksi Camberia eteen -1°, taakse vähän vähemmän (säätö maksimissa) ja molempiin vähän aurausta. Casteria en osaa vielä tuolla mekaanisella laitteella mitata. Lämpöjen kanssa ei ollut ongelmia, paitsi lämppärin puhallin alkoi taas pitämään meteliä, vaikka olen pariin otteeseen sitä yrittänyt rasvailla. Venttiilin nostajan naputuskin lakkasi kun moottori lämpeni kunnolla. Sitä varten ostin puhdistusainetta, jos parikymmentä kilometriä ajaisi vielä ennen öljynvaihtoa. Käykös tähän RN-koneen nostajat miten suurilla toimenpiteillä? Isän korjaamolle tuli nimittäin kiertokankivikainen mk2 V70T5, josta saisi osia.