Kerrataas mitä koneeseen tulee ja mitä on jo tilattu.
B21 lohko, on
H-profiilikanget, tilattu
Ross special männät 22cc dish, hankittu
530 hattu, täysin portattu ja palotilat muotoiltu 46/38 venttiilit, porttaus sovittu.
Alumiini imusarja vinokoneeseen, tilattu.
Weber dcoe tuplakaasuttimet, varattu, tilattu.
t-5 dtm-nokka tilattu, maksettu 276/268 12/11.5/112
Bensanpaineensäädin tuplille, turbomalli, tilaamatta.
Bensapumppu, tilaamatta.
Turbo gt3582r tilataan joulukuussa.
Hukkaportti 45mm, tilattu
Pakosarja, menee tammikuulle.
Välijäähdytin 500*300 kennolla, tilattu.
Öljynjäähdytin/suodattimen siirtosarja, tilaamatta.
Rahaa on palanut vasta 1.5 k€ Ja toiset vielä menee...
Onneksi osia saa osamaksulla.
Tavoite on ensin kilolla 300hv ja sen jälkeen pannaan paineet semmosiin lukemiin ku pakopainemittari antaa myöden, sama mutta tällä kertaa pakolämpömittari.
Sitten vielä teräsvauhtipyörä 5.6kg katottu valmiiksi.
Kytkin on vielä

Laatikko m90, hankkimatta
Itse auto 1980 mallin diesel volvo, kaverin pihassa.
Kevennykset, noin 800€
Hitsaukset 0€
Takanakit 255-45/16 kateltu
etupyörät 215/50/16 kateltu
Mazda rx7 alumiinijarrut, kateltu
Ipd:n vakaajat tiedossa.
Lesjön jouset tiedossa.
Bilstein b6 joka nurkkaan tiedossa.
Kuppipenkit, kateltu, halvat.
Hiilikuituhommia, 200€ sisältyy kevennyksiin.
Eli projekti on lähtenyt ihan hyvin käyntiin, ja jatkaa samalla mallilla, välillä tulee lompakon ohuudesta johtuen pieniä taukoja, osamaksulla voin ottaa osia, kannenkin otan osamaksulla, mutta sovin siitä yrittäjän itsensä kanssa tai siis olen jo sopinut. Pikalainaa en ota.
Kyllä tästä hyvä tulee. levipellit olis tarkoitus laittaa vanteiksi, ellei jostain löydy sopivan leveitä vanteita taakse. Nuo levipellit tulee kalliimmaksi kuin aluvanteet, että siitä vähän huono.
Kun tarkoitus on pienentää jousittamatonta massaa, mm. etutukivarsilla ja alumiinijarruilla ja siihen rx7 jarruihin tarvii 16" vanteet, joita kyllä saa halvalla nykyisin.
Pitää vielä suunnitella ns. hulluja kevennyksiä...
