Pitää myös porata lohko, olivat lähettäneet liian isot männät mulle, oli 92.50 männän halkaisija vaikka tilasin kyllä std kokoiset. Noh ei se loppujen lopuksi haittaa, olisihan rebuild vähän vajaa ilman porausta.
Samoin nokkani tekijä lähettää kannen tekijälle nokan, tämä kannen tekijä sitten kasaa kannen, ja ennenkaikkea säätää välykset, ne kun on hankalaa itse säätää. Olisin voinut kasata kannen itekkin, mutta sai puhuttua ympäri ku sano ettei se paljoo maksa mutta kuuluu hommaan.
Saan kuitenkin nokkakortin ja virtausmittausten tulokset.
Mittaamalla katoin että männät tulee dekin tasolle, ehkä max 0.1 alle, onko mulla vakiotiivisteellä sopija paljerako, vai pitäiskö työstää samalla vaikka 20 satkua pois, niin männät tulisi ihan vähän yli, niin saisi paljeraon pienemmäksi, lohkosta siis puhutaan, taidan apuakselin laakerikin asennuttaa, ne kun on tuskaa itte asentaa, vaikka se takalommikin on pois, uusia saa kg:ltä, niin apuakselin laakeritkin tulee uusittua, ihan kuparilla ne olikin, välystä on uusiin laakereihin vähän, mutta kun akselille ei tule mitään kuormitusta, niin öljykalvosta tulee ns täysi. Niissä laakereissa kun on se öljyreikä ja sitä ei näe mitenkään, muutenki siinä pitäisi olla kaks henkilöä, niin että toinen sais lyyä tuurnan päähän ja toinen pitelisi tuurnaa paikallaan. Molempieen päätyjen laakeit saakin sittten paikalleen sillä apuakselilla itsellään. hitto kun ois ylimääränen apuakseli, niin siitä saisi hyvän tuurnan, hitsaisi laakeripinnan taakse palkoa palon päälle ja sitten sorvauttaisi tasaiseksi sen korotuksen, siiten hierois sorvissa muut osat akselin tasoon, niin tulos olis sit semmonen akselin mittanen tuurna. Joka on just oikean kokoinen...
Ps, Diy-työkalut on parhautta!