965 ohjauksen palikat ja kytkinlevy saapuivat.

Sovittelin ohjauksen osia paikalleen ja eihän ne ihan bolt-on ole. Raidetangonpäiden kiinnityskohta on liian paksu, eikä toinen pää tule kuin pari kierrettä läpi. Toisella puolella kierre yltää juuri nailonin tasalle. Pelkästään isompi kartio riittäisi, mutta saishan nuo pikkaisen ohuemmatkin olla. Alapallojen "kuppeja" on eri kokoisia ja toisella puolella rauta ei mene pohjaan asti ilman reiän suurentamista. Eihän ne kalliit ole ja nopeuttaa ohjausta hieman, mutta vähän ois vielä tekemistä.
Koetin hakea syytä seoksen seilaamiselle testailemalla eri lambdaa, immua ja bensanpaineensäädintä ilman kunnolla näkyvää tulosta. Lambdan vaihdolla oli jotain vaikutusta kun vanha anturi oli turhan hidas. Tuli mieleen josko dumppi olisi raollaan koska on sen verran lähellä immua, että sekoittaa ilmavirtaa vaikka seos seilaa kyllä paineellakin. Hieman hankalaa tehdä pidempää seurantaa, koska laajakaista voi tippua pelistä jo pelkästään siitä että kone käy laihalla rauhallisesti vaihdetta vaihtaessa

Oisko anturi mennyt rikki kun osat on olleet hyllyssä lämpimässä. Nostettava AEM takaisin hyllyyn laatikossaan ja hommattava keväämmällä Innovate tilalle.
Sain viimeinkin hommattua silikoninpätkän imuputken ja turbon väliin. Maalasin putken mustaksi ja nyt on konehuoneen väripaletti paremmin kohillaan.