BBM-137, -86 240 DL B200K+M45, kolaroin oik. takakulman koivua vasten ja myin semmoisenaan eteenpäin vissiin 2004, kerran bongasin Espoossa länsiväylällä.

KHO-781, -85 740 GLE B200E+M46, oli jo minun ostaessani täysin loppu (sekä tekniikaltaan että koriltaan), myin eteenpäin kaverille 2004 joka aloittikin hitsailut, mutta lopulta päätyi paalaamaan auton.

BJC-244, -88 240 GLi automatic, B200E+AW70, toiselta omistajalta erittäin vähän ajettu ja hyväkuntoinen auto. Tätä tuli vaalittua ja pidettyä kuin kukkaa kämmenellä. Myin muistaakseni 2006 eteenpäin Poriin, jossa taitaa olla edelleen samalla omistajalla.

EGA-110, -92 740 GL aut. B230F + AW71, yli 600tkm rullattu ex-taksi, lähti autoliikkeeseen vaihdossa 2006.

XTC-39, aik. MCH-496?, -70 Amazon B20+M40, tuli hankittua harrasteautoksi 2005(?), rekisteriin 2007, ajelin muutaman kesän, vaihdoin B20B:n nokille, myyntiin lähti jenkkiautokuumeessa 2010, meni harrastajalle Kotkan suuntaan.

BLU-860, -89(?) 240 GLi, B200E+M47, halpa lintta, niin mätä ettei kannattanut leimata, lainavanteet, laikkamadallusta ja kilikalimaalia pintaan, pari kuukautta työmatka-ajoja ja kaatopaikkana toimimista. Myytiin Nigeriaan, oli elämäni toiseksi oudoin autokauppa tuo myyntitilanne


EIA-393, -97 940 Turbo automaatti farkku, käyttöpelinä toimi yhden talven ja kevään, metrejä 425tkm takana ja ongelmitta mentiin. Myytiin vanhan auton kuumeessa eteenpäin.

Kuvia en löytänyt seuraavista:
BJB-116, -87 740 GL B200E+AW70, talviautoksi hankittu, ehdin vissiin kuukauden päivät ajella kun myin pois. On parhaillaan nettiautossa myynnissä käyntivikaisena.
-67 Amazon farkku, B18A+M40, valkoinen, ostin projektiaihioksi, saatoin käyntikuntoon ja luovuin ruostevaurioiden laajuuden lannistamana
KKU-xxx, -84 240 Turbo, B19ET+M45, harmaa, jokapuolelta kolhittu, myyty tekniikanluovuttajaksi