Miten olet tuon pumpun pakkosyötön tehnyt? Onko hankala rakentaa, jos ei ole sähkötaustaa? Voisitko mahdollisesti jonkinlaiset ohjeet laittaa niin voisi kokeilla auttaako

Tuntuu muuten, että ehkä kylmällä koneella varsinkin nyt kylmemmällä kelillä antaisi paremmin kiihdyttää

Vai liekkö vain harhaa

Omassa tosiaan jo 650 000 mittarissa, josta ite sen 200 000 ajanut

P.S. Tuntus vaan jos korkeapainepumppu olis rikki menossa, niin oireilis muullakin tavalla

Vai voiko sen korkeapainepumpun ns. sisäinen siirtopumppu olla jotenkin rikki, joka imee sieltä tankista sen aineen normaalisti? Vai onko se jotenkin ihan samaa rakennetta? Herjaa muuten sitä matalaa polttoaineenpainetta jo tyhjäkäynnillläkin kun Vidalla katsoi. Paine vaihteli välillä n. 330 - 360 bar.