Jorma varmaan osaa tarkemmin tästä sanoa
Miten paljon muuten sen tankin pumpun pitäisi sitä polttoainetta pumpata, esim. vaikka l/min?
Eli periaatteessa vaikka paperiliittimellä ottaa virran siihen pumpun sulakepaikkaan joltain sulakkeelta, johon tulee jatkuva virta? Voisi ainakin kokeilla jos noin helposti saisi onko tuolla mitään vaikutusta vikatilaan menemiseen 
Toki itsellä on sähkötaustaa, mutta takapenkin istuinosa pois ja pumpun liitin esiin, siitä selvittää kumpi on plussa (sähköä tulee hetken aikaa kun kääntää virrat päälle) ja siihen vein kojetaulusta keinukytkimen kautta +12 V jonka otin muistaakseni kojetaulun alta, joko radion virtajohdosta tai jostain missä jännitettä oli silloin kun auto on käynnissä. Teho on aivan mitätön, sellaista johtoa kannattaa käyttää, mihin saa pienen sulakkeen. Johdon saa pujotettua maton alta paikoilleen. Jos käyttää paikkaa jossa on aina 12V, riski on, että pumppu unohtuu pyörimään parkkipaikalla

Toiminta on helppo testata - pumppu ääntää kun kytkimen laittaa päälle.
Se, että toimiiko auton oma "boosteri" vai ei, on vaikea sanoa labraamatta asiaa. Itse epäilen, että siinä auttaa ennakointi, pumppu käynnistyy liian myöhään jos vasta sitten kun nilkka on jo suorana.