Noh.. Paljon ois semmonen ``sopiva´´ raja.. (se kyllä on jokaisella eri) mutta suurinpiirtein..
Jos mennään alle 500 nii kannattaako sitten sitä vitos konetta...
Saisko sen hinnalla sitä voimaa siihen B2(3) koneeseen... Kun onhan se viteo http://www.youtube.com/watch?v=9NjEoe9vTfk&feature=mfu_in_order&list=UL , jossa 8,venasesta otetaan se +400hv...
Että onko se sitten kannattavaa...
Niiin. ja viskatkaas muuten niitä NOIN budjetti hintoja... Siis suurinpiirtein +-100e.. Ku rupes mietityttämään, että kannattaako maksaa joku pari tonnii autosta ja toiset pari tonnii virityksistä ku ostaa ``uusi´´ auto, jossa noin se 400hebaaa..

Oikein kovasti yritän saada jotain selvää sun tekstistäsi, mutta valitettavasti en nyt ihan pääse jyvälle että mikä se sun budjettisi tälle hommalle oikein on?
Joka tapauksessa sanon, että viidelläsataa et vielä tee virityshommissa juuri mitään. Johonkin uudempaan autoon tolla rahalla toki saa virisoftan. Mutta jos 400-500 heppaa on mielessä, viidelläsataa et pääse kun sen verran alkuun että kesken jäänyt homma harmittaa. Useampi tonni tuohon lystiin tulee menemään, pelkällä isolla ahtimella kun ei kovin pitkälle pötkitä ja kun se voima pitäisi vielä saada välitettyä siten että palikat kestävät sen voiman.
Suosittelen, että lueskelet ajatuksen kanssa täällä olevia projektipäiväkirjoja ja haarukoit niiden perusteella paljonko aikaa, osaa ja rahaa tollaisen tehokkaan Volvon rakentamiseen menee. Kysäise sitten uudestaan kun peruspalikat on kasassa.