Itse olen vakaasti päättänyt että enää yhteenkään autoon en ala rahaa polttamaan, kuten vanteita, alustasarjaa, viritystä ym. No ecun optimointi voi vielä tulla kysymykseen
Keväällä ostettu Golf on alustaltaan vakio, alusta keväällä vaihtoon.

Väliaikaisvanteet ostin jo tänä keväänä.
Loppuviimein jokainen tietysti itse päättää mitä tekee, mutta omakohtaisesti on tullut tehtyä asioita mitkä on jossain vaiheessa alkanut näyttään alkuperäistä visiota haasteellisemmalta. Viimeisin tais olla se kun tein ex-prätkään kokonaan uuden putkiston. Tuotti välillä harmaita hiuksia
Autoon putkiston tekeminen suorasta tavarasta on harvinaisen v*ttumainen homma, varsinkin kun ei ole autonosturia käytettävissä.
Ja loppuun vielä, että jos puhutaan noin mittavasta muutosprojektista kuin vaihtaa T5 tekniikka apulaitteineen päivineen vanhaan takapotkuvolvoon, ja nostaa tehot 500 nurkille niin taatusti tulee kaiken näköistä kommervenkkiä siinä matkan varrella ennenkuin auto on valmis. Saattaa jossain välissä käydä mielessä että olisko ollut viisampi konsti hankkia corvette..
"Kaikki mitä näet, pitää vaihtaa"...

Se kuvastaa aika hyvin sitä kun vakioautosta lähdetään tekemään tehokkaampaa. Nimim. Kokemusta on.