Kiitos. 
Itse myös mietin BBSiä vaihtoehtona, mutta tässä houkutteli oikea jako ja kun pääsi ETn päättämään itse. Lisäksi aika huonosti niitä järkevän kokoisina on myynnissä.
Sisälokasuojat on edessä ja takana paikallaan, kaaret mankeloitu kevyesti ja etusisälokasuojista leikattu pieni ”suikale” pois.
Ei raavi tällä setupilla ainakaan kahden aikuisen ja kahden lapsen painosta. Täytyy koeponnistaa myöhemmin 4 aikuisen voimin.
Etupäästä on BC-racingin korkeussäätö ”tapissa”, jos säätää alustaa matalemmaksi, ottaa iskarin rungosta läpituleva kierreosa vetareiden suojakumeihin ja näinollen rikkoo vetonivelen suojakumit. Eli jos mielii alaspäin, niin vaihtoehdoksi jää BC Extreme drop iskarit + jouset.
Jep, itseäkin houkuttelee päästä vaikuttamaan spekseihin. Ainahan spacerit on yksi vaihtoehto, mutta itse en niistä niin välitä ja sitten pitäisi olla katsastusvanteet erikseen.
Aika munkki pitäisi käydä, että löytyisi sopivalla ET:llä olevat BBS:t oikealla jaolla ja inhimilliseen hintaan.
5x108 heavyweight- tiliä seurailen IG:ssä. Hänellä aina välillä melkoisen maukkaita vannesarjoja tarjolla. Ja tilin nimen mukaisesti kaikki valmiiksi 5x108 jaolla

Pitää itsekin talven aikana hieroa noita sisälokareita paremmin. Nyt ovat ensimäisenä edessä vastustamassa auton laskemista

Ilmankaan en halua ajaa kun juuri ylimaalattu tuo oma Cee.
Minullakin edessä korkeussäätö niin alhaalla kun uskaltaa tuon vetarin suojakumin puolesta.
Onko muuten kokemuksia vaikuttaako tuolla korkeudella ajaminen itse vetarien kestoon vai pitääkö olla jo extremedroppia alla, että alkaa vetarit paukkumaan.
Sehän ilmeisesti näissä edestä raapivissa madalletuissa yleistä etteivät kestä?