Tuon oman jälkikasvun autoilun alkutaivalta katsellessa kallistuisin vähän tuoreempaan kalustoon, kuten tässä ketjussa muutkin ovat arvelleet. Vanha auto on aina vanha auto vaikka olisi kuinka pidetty, ja oikeasti kunnossa oleva on sitten hinnoiteltukin sen mukaan.
Vaikka olenkin hieman sen kannalla että vanhalla kalustolla saisi vähän tuntumaa siihen auton ihan perustekniikkaan, ja ehkä sellaisella saisi sitä kullanarvoista ajokokemustakin... jos se auto vaan toimii.
Kuitenkin, voisi ajatella selkeästi vuosituhannen vaihteen ja siitä tuoreemman hankintaa.
Ajelu kuitenkin polttelee ja kun hommaa sellaisen pelin johon oletusarvona riittää pienemmät remontit niin rahat ja aika riittää paremmin ajeluun ja ehkä siihen tuunaamiseenkin?
Esim. vanhimmat 850:t näyttää olevan jo vähän semmoista "kulahtanutta" kalustoa ja sitä rataa. Yksi olisi noissa vanhemmissa sellainen idea että katselisi jonkun ns. paremman mallin joka olisi ehkä aloittanut taipaleensa sunnuntaiautona tai firman "edustusautona" jolloin pito olisi ehkä ollut tarkempaa kuin jonkun perus futis/lätkä-äidin kiirevankkurin. En tiedä.
