Eihän sitä kerkiä tänne kirjoittelemaan, kun pitää ajella koko ajan, tosin kuin edellisillä projekteilla

Toistaiseksi kilometrejä on kertynyt noin 400 ja polttoainemittari ei ole vielä edes lähelläkään puolta väliä. Ajoittain sytyy moottorin häirövalo ja sitten se taas sammuu itsekseen. En ole edes vaivautunut vikakoodeja tutkimaan, kun auto kuitenkin toimii täysin moitteetta. Hieman on 850 ajoiltakin tuttu oiretta havaittavissa, kun risteyksiin tultaessa, hieman ennen vauhdin pysähtymistä, moottorin käynti alkaa rynkyttämään. Rynkytys loppuu heti, kun auto pysähtyy, mikä tekeekiin viasta aika mystisen. Tuolla korjaamo-osiossa sitä pähkäiltiin jokin aika sitten, mutta varmuutta vikaan ei saatu.
Lämpötilan ollessa näin nollan tuntumassa autossa on tarjennut ihan hyvin ja se lämpeääkin kohtuu nopeasti. Webasto on hankintalistalla, mutta täytyy nyt miettiä koska sen sitten laittaa.
Perä pitäisi myös vaihtaa. Ajattelin ottavani tuosta varaosa-autosta perän, jos siihen laittaisi sen 3,3 välityksen ja tavallisen kitkalukon. Tuolla aksleilla on kuitenkin ajettu 200tkm vähemmän, joten on puslat ym. osat aika paljon paremmassa kunnossa. Talvilomalla voisi muutenkin koittaa saada tuon purkuauton atomeiksi ja katsoa mitä kaikkea siitä sitten ottaa käyttöön. Penkit on ainakin 100 kertaa hienommat, sellaiset tummanharmaat puolinahkapenkit

Ratin jo vaihdoinkin, kun toli sellainen öky nahkaratti.