No niin, välitys vaihdettu ja siinä samalla paikalleen asentui tavallinen kitkalukko, tuon G80:n sijaan. Vaikka osat olivat vanhemmasta perästä, niin hammaskosketukseen ja -välykseen ei tarvinnut koskea ollenkaan. Alkuperäisessä välityksessä on pinjoniakselin laakereiden esijännityksen säätämistä varten krymppiholkki ja uudessa on shimmisäätö. Tämä oli ainut seikka, mikä vaati mittailua ja testailua. Perässä oli myös alunperin uuden mallinen, ihan tavallinen stefa kardaanin laipassa. Siihen tilalle kuitenkin sopi suoraan sellainen vanha peltistefa, kun niitä sattui olemaan hyllytavarana.
Ajokokemukset olivat tavattoman positiivisia. Kierrokset ovat nyt 100km nopeudessa 2200r, joten aletaan olemaan aika lähellä haluttua. Jos vitosvahteen välitys olisi ollut sellainen 0,7, mikä on ihan viimeisissä (kai) M90:ssä, niin kierrokset pitäisi sitten olla juurikin 2000r. Näillä nyt kuitenkin mennään, kun muutenkin auto tuntuu paljon mielyttävämmältä. Niin uskomattomalta kun se tuntuukin, niin se pikkukierroksilla esiintyvä tärinä on huomattavasti vähäisempää. Joku viisas voisi valaista, että miten se on mahdollista?