Kohta päästään taas ökyvolvoileen

Kone sujahti eilen huoneeseensa. Turbiini on kiinni, laattikko kiinni ja apulaitteita ja johtoja jo laittelin paikalleen.
Volvolta tuli myös nyt se valumaputki, paremminhan se tonne meni

Oli muutenkin parempaa mallia mitä vanha, soukempi ja laski pumpun viereen, ettei
tarvinnu sinne omaan reikäänsä tunkea.
Startti on maalattu ja odottelee asennusta, koneen ja laatikon välinen alumiinitukimöntti pitäs käydä vielä hiekkapuhaltaan. Imusarja pitää vielä purkaa ja
pestä perusteellisesti. Pakosarjaan katkesi tukikannakkeen pultti, se pitää vielä poistaa ennen asennusta, samalla EGR:n lähtö lämmitellä auki.
Mitenkä tuon EGR:n laita, laitetaanko se takasin vai kannattaako poistaa? Miten poisto sitten tapahtuisi? tulppaus pakosarjan ja imusarjan päästä? Ja itse
Laite jäisi paikalleen että anturan piuha säilyy paikallaan?

