Linjojen kanssa otettiin vielä neuvoa antava ja vaihdettiin matsku tefloniin.
Kardaanin kanssa tuli takapakkia. "Valmis" kardaani on olemassa, pituus on juuri sopiva mutta laipan jako 105mm joka on 335i kaksoiskytkinvaihteistossa käytetty jako. Olisi pitänyt perehtyä aiheeseen tarkemmin ennen kardaanin tekemistä, tässä M3 mallissa jako on 110mm. Jotain korkeampaa logiikkaa tämän laippa asian takana jota en ymmärrä.
Vaihdot ovat:
A) tehdä hardy jossa eri jako laatikon ja kardaanin puolille
B) hommata 335i dct ulostulolaippa ja tehdas hardy
C) teettää toinen kardaani koska samaan kohtaan hankala vaihtaa laippa
Päädyin viimeiseen vaihtoehtoon, osatkin kattelin jo valmiiksi.
Mekaanisesti tämä on viimeinen vaihe, sitten öljyt sisään ja sähkötöihin.
Jos joku tarvii niin mulla on myydä 740 T5 335i DCT kardaanin bolt on etupätkä, sopii vakio takapätkään. En pidätä henkeä että tuon joku ostaa.

