Nyt pitää kysyä viisaammilta, kun ei itsellä leikkaa. Eli olisi tarvis S40 M:ään saada 10mm spacerit, mielellään keskittävät ja niitähän näkyykin löytyvän.
Mutta miten ne tulee kiinni, ko. autossahan on pyörät kiinni muttereilla? Eli pitääkö autoon vaihtaa pidemmät pultit? Millainen homma auton pulttien vaihto on? Spacereita ei olisi tarvis käyttää kuin puolet vuodesta, toinen rengassarja ei niitä tarvitse. Eli ei taas toisaalta kiinnostaisi keväällä ja syksyllä vaihdella autoon niitä pulttejakaan. Onko tämä mahdoton yhtälö vai mitenkä?
Meikäläisen kuvapostauksesta löytyy ratkaisu ongelmaasi:
Itsellä C30nen ja palloilin hiljattain useamman päivän saman asian kanssa ja paras ratkaisu löytyi ostamalla spacerit jossa on pinnapultit.
Eli josset tarvitse kuin kesävanteille spacerit, niin paras vaihtoehto ilman muuta ostaa keskitettävät/pultattavat spacerit.
Tosta mun spacer -kuvasta voit kattella miltä näyttää kyseiset pinnapultilliset spacerit.

EDIT:
Tuli tässä mieleen, jos joku meinaa vastaavanlaisia spacereita hommata..
Kannattaa tsekata, että vanteen takaosassa (koloissa) tarpeaksi syvyyttä, jotta navasta tulevat pinnapultit eivät hinkkaa vanteen takaosaan. Varsinkin näissä ohuimmissa spacereissa voi olla se vaara, että navasta tuleva pinnapultti ottaa kiinni vanteen takaosaan.
Ainakaan 17" Volvon orkkisvanteilla ei hinkaa navasta tuleva pinnapultti, vaikka välissä 15mm spacer. Talvivanteeni takaosaan navasta tuleva pinnapultti otti kiinni vastaavanlaisella kokoonpanolla.