Taitaa tämä auton kulutuslukemat pyöriä tuossa TJA:n mainitsemassa arvossa likimain. Mites muuten tuon polttoainemittarin sielunelämä? Virrattomanahan tuo polttoainemittari lepää melko syvällä, jopa tuon punaisen alueen alapuolella? Onko se asteikko oikeesti siellä asti, vai loppuuko polttoaine about siinä punaisen alueen alalaidassa? Ja virrattomana mittari sitten vajoaa vain sinne ihan alas...?
Selvisi noiden lisämittareidenkin toimimattomuus, eihän niille ole vedetty mitään piuhoja edes. Vain mittarit lätkästy paikalleen ja takana möllöttää tyhjyys. Minkälainen operaatio nuo on laittaa toimimaan? Tossa olis tosiaan ulkolämpömittari, jännitemittari sekä öljynpainemittari. Olis nuo kiva saada eloon, kerta tuossa ovat. En ainakaan nopealla haulla löytänyt mitään seikkaperäistä asennusvideota YouTubesta.
Ja sitten päästään tuohon kylmäkäynnistyssuuttimeen. Miten tuota kuuluu oikeaoppisesti käyttää? Ennen starttia? Vai nimenomaan täräyttää päälle samaan aikaan kun lähtee veivaamaan konetta käyntiin ja antaa olla muutaman sekunnin päällä kun kone on käynnistynyt? Meni tänään päivän ensimmäinen käynnistys aikamoiseksi räpeltämiseksi, onneksi älysin kuvata tuon videolle, koska arvasin että huumoria on luvassa. Linkki videoon on
tässä, niin pääsette nauramaan. Jäi se sitten neljännellä käyntiin.

Toinen homma, että kone ei tahdo oikeen tasaisesti vastata kaasuun kylmänä, vaan "röpeltää" hiukan mielestäni?
Tässä video siihen. Muutaman minuutin lämmettyään vastaa kaasuun ihan normaalisti.
