Joo, kyllä kattelin BBB:t ja muut kuin myös sinun driftausvolle projektisi.
Jos on paalua, niin voi tehdä melkein mitä hyvänsä. Se ei kuitenkaan takaa, että lopputuloksella oikeasti tekisi jotain. Mutta rajallisellakin budgetilla saa paljon aikaan ja toimivaa, jos vaan asettaa tavoitteet oikein ja tietää mitä on tekemässä.
Vähän ihmetyttää... Mutta jokainen taaplaa tyylillään.
(piti lisätä yksi hymiö loppuun ettei pidetä ihan poikkeavana)
t. GrusKalle
Menee jo hyvän projektitopikin sotkemiseksi, mutta täytyy silti kommentoida, kun pisti silmään tuo korostettu kohta.
Jos laite tuottaa valmistuttuaan omistajalleen iloa, niin silloinhan se on täyttänyt käyttötarkoituksensa sataprosenttisesti?
Vai onko jossain kielletty, etteikö auton käyttötarkoitus voisi olla tuo jo Peetun ties kuinka monta kertaa mainitsema hauskanpito, mahdollisella satunnaisella kisa-optiolla? Mitä siinä on niin ihmeellistä, jos on rahaa ajaa omaksi huviksi satunnaisesti vaikka jossain kilpaluokassa omalla kalustolla. Vai eikö sinne saa mennä ajamaan, jos ei perusta kilpatallia ja tee siitä elämäntyötä?

Kyllä minä ainakin tekisin juuri noin kuten Peetukin, jos lompakko antaisi periksi. Sellainen auto, että siitä on kuljettajalle iloa. Se on pääasia, eikä mikään muu.
Myös paljon mielenkiintoisimpia ovat ainakin omasta mielestäni tällaiset ei niin vakavalla ilmeellä tehdyt eksoottisemmat projektit, missä joka asiaa ei tehdä juuri sen toiminnallisemman ja järkevimmän standardin mukaan, jonkun kilpaluokan voittoa ajatellen.
Joku vakavasti rakennettu S40 SRC vehje esim. on moottoria lukuunottamatta loppupeleissä aika tylsä noin niin kun projektikertomuksena (vaikka itse autoina sellaiset ovat kaukana tylsästä). Samaa Öhlinsiä ja Sellholmia standardimitoilla täysin riisutussa korissa. Mieluummin seuraa jotain Peter Schmidtin 2,75l remmi+turbo, kuitukeulaista 300-sarjalaisen projektia omavalmisteisella trans-axlella jne...
Tai esim. tätä Peetun projektia.
