DuudX, jokos olet katsonut tätä projektia tarkemmin?
Tuli hommattua S40 kineettisellä tasolla joten ennen syksyä pitäisi yrittää laittaa valot kuntoon.
Yritin katsoa xenoneilla varustettua mallia, mutta kun tuli hieman kiire hankinnan kanssa niin tähän oli tyytyminen - ihan mukavalta peliltä kuitenkin tähän mennessä tuntunut. Vain kytkimen toiminta oudoksutti aluksi ja vaihdot 1 ja 1->2 olivat haastavia tottumattomalle, jotenkin vasta ylhäältä ottaa kiinni - lienee normaalia.
Käytännön toteutukset jääneet tekemättä vielä.. osittain tiukan aikataulun ja osittain autoiluun liittymättömien yllättävien kulujen takia.
Mutta käytännössä suunnitelmana olisi romuttamolta tms ostaa edukkaasti täydelliset alkuperäiset xenon umpiot & sitten korkeus-säädön tekisin kustannusten minimoiseksi
tällä korkeudensäätösarjalla.
(käytännön soveltuvuus vielä varmistamatta.)Myös sähköjen riittävyys on vielä kysymysmerkki.. orkkis xenoneissa kun kaiketi tulee hiukkasen paremmin virtaa ja useammalla johdolla, vaikka sama liitin onkin. Käytännössä vaatinee virran vedon suoraan akulta tai jotain.
Vaihtoehtoisesti orkkis xenon umpio (ilman ballastia jne
HALVEMPI) ja muutossarja+KBOWE+korkeudensäätö perään. <- lienee edullisin vaihtoehto laillisille jälkiasennus xenoneille(?)
Jos noi tuntuu menevän liian hankalaksi, niin halvemmalla & helpommalla pääsee toki tällä yleisellä "laittomalla" asennuksella. Eli orkkis halogen umpiot ja muutossarja sisään KBOWEn kera + katsastukseen halogenit tai "reilumpi" katsuri

Suurinosa tosta löytyy tästäkin ketjusta btw.
Kytkimessä oli muuten itsellekin totuttelua. Toisaalta siirryin automaatista tähän ja sitä ennen oli ollut vain dieseleitä
