Tänään lensi ärräpäitä niin perkeleesti, todella vammanen systeemi vaihtaa koiraanluut!! Tukivarsia silleen sopivasti siinä edessä, ettei saa oikein kunnolla mistään suunnasta kammettua, ja kun mutteri ruostuu kiinni niin siinä sitä sitten ollaan. Kuskin puolelle sain vaihdettua, varmaan 3h kesti, mutta kartturin puolelle jäi vaihtamatta.... Oli niin lujassa mutteri että piti ottaa rautasaha ja jurnuttaa pultti poikki. Lopulta, kun pultti antautui niin huomasin että sahasin väärästä kohtaa, koiranluu lähti irti mutta siellä on nyt kallistuksenvaimentimessa pikku pultinpätkä... Voi perse!!! Miksi pitää tehdä niin vammasia systeemejä? Sama homma kuin takana, pultti on tukivarren takana piilossa, pura puoli autoa että saat pikku homman tehtyä.
Ja turha huudella että tallia ja nosturia jne, ei ole. Parkkipaikalla nää tehdään.
No, laitoin spacereita paikalleen. Taakse 5mm ja keulaan 3mm. Ehkä samanmoiset menee vielä, mutta se on siinä ja siinä. Takana huomaa heti eron, paremman näkönen on kun vanne tulee enemmän ulos. Kuvia en ottanut, vitutti niin perkeleesti se saatanan koiranluuhomma.