KL-varaosat  Race.fi

revoten megginsit Uusia kuvia s.100 Ny se läks

  • 1575 Vastauksia
  • 456180 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Mutta on siellä öljypohjan alla vielä useampi sentti ennen maata, lähemmäs 10 ellei jopa hieman yli. Se oli se pointti.

No ei varmaaan ole ainakaan yli 10 cm, väittäsin että tuossa on 8-9cm.

Ei se koria kovin paljon laske vs. normaali, muutaman sentin?

Muutaman sentin näyttäs joo madaltavan. Eli helpommin karisee etuhelma kanttareihin ;)

Ja toi helmasarja on ihan saatanan hyvän näkönen. Miksi sen pitää olla niin muoviämpäri kallis?
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa Eagle|

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 265
Aika kalliit muoviämpärit teilläpäin...  :D
Volvo V50 1.6 DRIVe -10

ex. Volvo V40 T4 PH2

Poissa Japoff

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 452
  • Woima alkaa ahtimista
joopa joo kumman kalliiksi muuttuu muoviämpäri muovi kun se taivutetaan hiukan erimuotoonsa   >:(

Siksi kai noita tosi harvoin kuuskympeissä näkee , levikkeitä meinaan
Volvo S80 T6
Yamaha FJR 1300

Poissa Eagle|

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 265
joopa joo kumman kalliiksi muuttuu muoviämpäri muovi kun se taivutetaan hiukan erimuotoonsa   >:(

Siksi kai noita tosi harvoin kuuskympeissä näkee , levikkeitä meinaan

Parikertaa oon nähnyt, aina se kääntää pään ku vastaan sellainen tulee missä täys levikesarja ja putket molemminpuolin jne.. on se kyllä hieno.
Volvo V50 1.6 DRIVe -10

ex. Volvo V40 T4 PH2

Poissa Japoff

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 452
  • Woima alkaa ahtimista


tuommosen S60 pongasin tänään , aikas matala oli ....

ihan vaan kimmoketta Revotelle  ;)

Edit isompi kuvastus
« Viimeksi muokattu: 22.07.2012, 22:50:18 kirjoittanut Japoff »
Volvo S80 T6
Yamaha FJR 1300

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Mikäs siinä, hyvältä näyttää (vaikka kuva onkin todella pieni) :)

Huomenna ajattelin vaihtaa eteen koiranluut, ja sovitella joka nurkkaan vähän spaceria. Katsotaan et miltä alkaa näyttämään, voisin ottaa sitten taas kuvia (päästään tinkaamaan takaoven väristä).
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Tänään lensi ärräpäitä niin perkeleesti, todella vammanen systeemi vaihtaa koiraanluut!! Tukivarsia silleen sopivasti siinä edessä, ettei saa oikein kunnolla mistään suunnasta kammettua, ja kun mutteri ruostuu kiinni niin siinä sitä sitten ollaan. Kuskin puolelle sain vaihdettua, varmaan 3h kesti, mutta kartturin puolelle jäi vaihtamatta.... Oli niin lujassa mutteri että piti ottaa rautasaha ja jurnuttaa pultti poikki. Lopulta, kun pultti antautui niin huomasin että sahasin väärästä kohtaa, koiranluu lähti irti mutta siellä on nyt kallistuksenvaimentimessa pikku pultinpätkä... Voi perse!!! Miksi pitää tehdä niin vammasia systeemejä? Sama homma kuin takana, pultti on tukivarren takana piilossa, pura puoli autoa että saat pikku homman tehtyä.

Ja turha huudella että tallia ja nosturia jne, ei ole. Parkkipaikalla nää tehdään.

No, laitoin spacereita paikalleen. Taakse 5mm ja keulaan 3mm. Ehkä samanmoiset menee vielä, mutta se on siinä ja siinä. Takana huomaa heti eron, paremman näkönen on kun vanne tulee enemmän ulos. Kuvia en ottanut, vitutti niin perkeleesti se saatanan koiranluuhomma.
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Tänään lensi ärräpäitä niin perkeleesti, todella vammanen systeemi vaihtaa koiraanluut!! Tukivarsia silleen sopivasti siinä edessä, ettei saa oikein kunnolla mistään suunnasta kammettua, ja kun mutteri ruostuu kiinni niin siinä sitä sitten ollaan. Kuskin puolelle sain vaihdettua, varmaan 3h kesti, mutta kartturin puolelle jäi vaihtamatta.... Oli niin lujassa mutteri että piti ottaa rautasaha ja jurnuttaa pultti poikki. Lopulta, kun pultti antautui niin huomasin että sahasin väärästä kohtaa, koiranluu lähti irti mutta siellä on nyt kallistuksenvaimentimessa pikku pultinpätkä... Voi perse!!! Miksi pitää tehdä niin vammasia systeemejä? Sama homma kuin takana, pultti on tukivarren takana piilossa, pura puoli autoa että saat pikku homman tehtyä.

Ja turha huudella että tallia ja nosturia jne, ei ole. Parkkipaikalla nää tehdään.

No, laitoin spacereita paikalleen. Taakse 5mm ja keulaan 3mm. Ehkä samanmoiset menee vielä, mutta se on siinä ja siinä. Takana huomaa heti eron, paremman näkönen on kun vanne tulee enemmän ulos. Kuvia en ottanut, vitutti niin perkeleesti se saatanan koiranluuhomma.

Jos irrottas kummanki puolen koiranluut yläpäästään ja kääntäs vakaajaa alaspäin..  ;)
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa Pikkuhukka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 486
Ja turha huudella että tallia ja nosturia jne, ei ole. Parkkipaikalla nää tehdään.
Iteki olen parkkipaikkamekaanikon hommia tehnyt, oppinut siinä sivussa mitkä on niitä hommia mitkä suosista kannattaa jättää väliin. Koiranluut on semi v-mäiset, riippuen ruosteen määrästä, mutta
Jos irrottas kummanki puolen koiranluut yläpäästään ja kääntäs vakaajaa alaspäin..  ;)
auttaa hommia aika paljon. Sitten noissa luissa on kahta erilaista versiota:
- Joissain on hahlo josta voi pitää vastaan lenkkiavaimella samalla kuin vääntää räikällä mutteria
- Toisissa taas on torx/kuusiokolo siinä koiranluun kierreosan keskellä. Lenkkiavain ja torx/kuusiokolo jeesaa tuolloin.

Pelkällä räikällä ei saa muuta kuin koiraluut pyörimään pallonivelestä. CRC/Rostoff on myös mukava lisä sekä nitkuttamalla avaaminen. Se viimeinen kierre on aina mukavin, siinä yleensä hirttää ihan kunnolla kiinni.

Jos sähköä on saatavilla niin suosittelen ostamaan esim. Motonetista halvan rälläkän ja siihen kiekon. Saa vit...levat ruuvit antautumaan ilman ylimääräistä ähräämistä.

Ite käytän koiranluun yläpään irrottamisessa apuna toista tunkkia. Tunkkaan kallistuksenvakaajaa sen verran ettei yläpää ala kanittamaan kun mutteri irtoaa.
V60 T8 -19

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Kyllä vääntelin vakaajaa vaikka mihin suuntaan, ja pidin päätä paikallaan kuusiokoloavaimella, käytin CRC:tä, vaan ei niin ei. Nosturi pitäs olla, että pääsee auton alle kunnolla voimalla ja varrella vääntämään.

Rälläkkää ei ole, mutta pitää ostaa ensi töiksi kun palataan lomalta.
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Kyllä vääntelin vakaajaa vaikka mihin suuntaan, ja pidin päätä paikallaan kuusiokoloavaimella, käytin CRC:tä, vaan ei niin ei. Nosturi pitäs olla, että pääsee auton alle kunnolla voimalla ja varrella vääntämään.

Rälläkkää ei ole, mutta pitää ostaa ensi töiksi kun palataan lomalta.

Ei se voimakaan ole kaiken aa ja oo, yleensä se koiranluun mutteri narahtaa kiinni juurikin sillä osalla joka on alkujaanki jääny mutterin ulkopuolelle ja päässyt ruostumaan enemmän. Totta se tietenki on että mutteri tarvii alkujaanki saada pyörähtää aukipäin ensin.

Ja siis meinasin nimenomaan että otat kummanki puolen koiranluut yläpäästään irti yhtäaikaa, ja sitte käännät vakaajaa alaspäin, josko sinne sit mahtuis paremmin.
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa IceSun

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 686
  • all clowns arent funny
No ei varmaaan ole ainakaan yli 10 cm, väittäsin että tuossa on 8-9cm.
Muutaman sentin näyttäs joo madaltavan. Eli helpommin karisee etuhelma kanttareihin ;)

Mittailin huvikseni.. oli siellä se ~9cm.  ::) On siinäkin centtejä reilusti.  :2funny:
Kyllä. Helma kolisee ensin, jos joku kiinni ottaa.
Fiesta -no- boost

Poissa MikkoS

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 51
  • www.vrcf.fi
Kyllä vääntelin vakaajaa vaikka mihin suuntaan, ja pidin päätä paikallaan kuusiokoloavaimella, käytin CRC:tä, vaan ei niin ei. Nosturi pitäs olla, että pääsee auton alle kunnolla voimalla ja varrella vääntämään.

Rälläkkää ei ole, mutta pitää ostaa ensi töiksi kun palataan lomalta.
Suosittelen myös tota rälläkkä-avaimen käyttöä noissa hommissa, menee vartti/puoli kun leikkaa vanhasta koiranluusta yläpään pois.
V70N -02 2.4T

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Alkaa olla lomareissu ohi ja pääse taas ajamaan autolla :)

Muistin matkalla yht äkkiä että mullahan on prkl sellanen mini Dremel-kopio, sillähän taitaa saada hiottua sahaamani pultin kannan pois, ja sit vaan uusi koiranluu paikalleen. Toivottavasti ei sada vettä, että saa auton ajoon.

Löytyykö Biltemasta pidempiä vanteiden pultteja? Ajattelin ostaa paksummat spacerit ja ajella niillä tämän kesän loppuun. Ensi kesäksi sitten erilaiset vanteet, leveämmät/pienemmällä ET:llä, sit ei tarvi enää pelata spacereilla. Millaiset pultit tässä on vakiona, pituus ja kierre?

Sit voisi lopultakin tilata Plasti Dippiä, vanteet ajattelin lopultakin värjätä. Jollakin erikoisella värillä kenties.
« Viimeksi muokattu: 03.08.2012, 16:15:51 kirjoittanut revote »
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Alkaa olla lomareissu ohi ja pääse taas ajamaan autolla :)

Muistin matkalla yht äkkiä että mullahan on prkl sellanen mini Dremel-kopio, sillähän taitaa saada hiottua sahaamani pultin kannan pois, ja sit vaan uusi koiranluu paikalleen. Toivottavasti ei sada vettä, että saa auton ajoon.

Löytyykö Biltemasta pidempiä vanteiden pultteja? Ajattelin ostaa paksummat spacerit ja ajella niillä tämän kesän loppuun. Ensi kesäksi sitten erilaiset vanteet, leveämmät/pienemmällä ET:llä, sit ei tarvi enää pelata spacereilla. Millaiset pultit tässä on vakiona, pituus ja kierre?

Sit voisi lopultakin tilata Plasti Dippiä, vanteet ajattelin lopultakin värjätä. Jollakin erikoisella värillä kenties.

Kyllä melko monta terää/laikkaa joudut käyttää jos jollaki dremelin kaliiperin kokosella alkaa nysvää. Jos paineilmaa saat jostain niin piiltemasta vaikka paineilmavinku ja sillä mielummin, saa 6mm varrella olevia viiloja tms käyttää samantien.
X6 35D

F20 120d M-Sport

 

Futurez  Kulkukoira