250tkm ja jotain 13 vuotta kesti mun aikoinaan pajalla uusima smi-paineputki. Nytten se vuoti puristusliittimestä flektin edestä, rajusti ja katkaistiin siitä kohtaa ja vähän ennen ohjaustehostinta myös ja laitettiin väliin pätkä vääränmallisesta paineputkesta hydrauli/putkiliittimillä. Smi-putkien saatavuus kai on huono nykyään.
Noh lähdin ajoon ja ohjaus toimi ja kilsan päässä rupesin vetämään taskuparkkiin niin tehostus katosi täysin ja parkkeerauksessa menikin semmoinen 5 minuuttia, on aika raskas tuo keula tehostamatta. Nestettä ei kadonnut minnekään niin tulkitsin että ohjausvaihteessa on ilmalukko. Sain pörrättyä kotipihaan ja tunkilla kevensin keulan ja kääntelin rattia eestaas korkki auki auto käynnissä ja sammutettuna. Tämä ei kuitenkaan tuottanut kuplia tehostimen säiliöön eikä tuntunut auttavan, tyhjäkäynnillä ei ohjaus tehostunut vaikka kierroksilla toimikin.
Ajelin sitten tehostimen korkki kiinni n. 15km, 1.5 tuntia kylillä kääntyen joka kulmasta ja aina tyhjän parkkisen nähdessäni tein uukkarin pari molempiin suuntiin. Nyt ohjaus on jo melkein normaali, eli kyllä ne ilmat sieltä pois saadaan. Säiliön pinta ei ole vajonnut yhtään, piti ottaa desi poiskin kun lämpö nosti sen liian korkealle. Pumppu ei missään vaiheessa käynyt tyhjänä tai vaahdonnut, sen olisi heti kuullut. Puolivaiheessa ajoa kun tarkistin pinnan niin silloin mielestäni näin kupliakin nousevan säiliöstä.
Itse ajosuorite hitaita ympyröitä tehden aiheutti runsaasti tuijottelua ja yksi koiranulkoiluttaja luulikin että yritän nukuttaa jotain eläintä

Ehkä tästä on jollekin joskus apua, kun googlaa ohjaustehostimen ilmausta näihin.