Mmmoi! Mulla on tommonen 940fk tekniikalla ja onhan se helvetin luuska (kylläkin peräluistelee nyt jäisillä keleillä kivasti

mutta joo asiaan ->
Mites tota nyt lähtis piristelemään, samalla kun vaihdoin jakopään hihnan huomasin sen tulpan putarin pohjassa (lisäilma reijän) ja nokan stefa vuotaa joten toinen koneen aukasu tiedossa ja silloin olis tarkoitus laittaa:
-ilman putarin lisäreikin tulppaus irti
-VX3 nokka
Mitäs muuta tohon passais tehä? Mulla olis kohtuu iso laadukas alu cooleri ainakin valmiina...
Mitähän saavuttaisin seuraavilla muutoksilla ja minkälaisia ahtoja kannattais kokeilla ja miten niitä nostettais?
-vx3
-ilmansaanti parannettu
-3"db, taaempi vaimennin korvattuna suoralla putkella (koska perä vaimennin läpimätä)
-Alu cooleri
Noiden kaveriks varmasti ahtojen noston yhteysessä myös lastu!?
Mites noita paineita sit nosteltais, mulla on joku tommonen rajapaine venttiili mutta mulla ei ole todellakaan mitään hajua miten sen aukasu painetta vois esim koettaa? Mikä olis hyvä ahtopaine mittari? Pitääkö hommata seos mittari?
Paljonkohan noilla muutoksilla + lastu + 0,8bar ahdoilla mahtais löytyä tehoa? Eikai kulutus nouse älyttömästi, tällähetkellä vie jo 13-14l/100km