Tiedän että pikkuisen pienempi ahtopaine olisi hyvä, mutta kun sitä ei saa kovin tarkasti säädettyä kun on prikkoja kellon alla... Ennen oli bleedi ja koskaan ei tule takaisin, ei ne 1,5 bar piikitkään luultavasti hyvää tee... Ei ole tarkoitus hajotttaa ja siksi kysyn. Ja tarkoitus oli nyt varmistaa että "vika/ominaisuus voidaan pistää suuttimien piikkiin. Olen kyllä kyseisiä topikkeja lukenut, kuten myös tuota e85 topikkia. Ja ei kiitos, hakusessa jotkin ~600cc/min suuttimet jotta riittää sitten varmasti etanolillalin vaikka hiukan isommalla ahtimella. Mutta kuten ajattelinkin, pitää tollanen flexitune hommata. Tämä nyt on vaan tälläistä minimibudjetin kanssa väkertelyä 
Jos ahtoja pitää nostaa, niin laita lisäjousi siihen kellon rinnalle, äläkä nosta prikoilla tms. kikkailulla, koska rajoitat tällöin hukkaportin aukeamaa, jolloin ahdot voivat piikkailla yms. ja tällöin "minimibedjetistasi" tulee maksimibudjetti väärästä kohdasta "säästämisen" vuoksi.

Lisäksi se jousi on erittäin halpa moottoririkkoon verrattuna!

Lastun vuoksi et fuel-cuttia koe, joten tuo pätkäisy on todennäköisesti nakutusta ja siitä johtuva kipinän myöhästys!
Koska vakiosuuttimet
eivät yksinkertaisesti riitä yli baarin ahtoihin!

Ja noista ilmanputsareista sen verran, että kottaraissuodatin (vapaavirtaussuodatin) voi pahimmillaan aiheuttaa isomman imuvastuksen kuin vakiosuodatin. Vakiosuodattimellakin pärjää oikein hyvin, kunhan pitää huolen siitä, että se on puhdas.
Nostetut ahdot likaavat puhdistimen erittäin nopeasti, joten vaihtovälikin on jotain muuta kuin 60tkm.
Isommat suuttimet löydät esim.
finjectorilta tms. kaupasta!
5L/100km kulutuksen lisäyskin viittaisi nakutukseen, koska LH rikastaa soppia aika rajusti nakutuksen yhteydessä.
Normaaliajolla tuollainen lisäys tarkoittaisi sitä, että nostat keskinopeuden pitkälle yli sen, mitä moottoritiellä saa kesällä ajaa!
Näillä näkymin minimi-budjettisi voi muutttua hetkenä minä hyvänsä, moottoriremontti-budjetiksi!
