Jos ahtoja pitää nostaa, niin laita lisäjousi siihen kellon rinnalle, äläkä nosta prikoilla tms. kikkailulla, koska rajoitat tällöin hukkaportin aukeamaa, jolloin ahdot voivat piikkailla yms. ja tällöin "minimibedjetistasi" tulee maksimibudjetti väärästä kohdasta "säästämisen" vuoksi. 
Lisäksi se jousi on erittäin halpa moottoririkkoon verrattuna! 
Lastun vuoksi et fuel-cuttia koe, joten tuo pätkäisy on todennäköisesti nakutusta ja siitä johtuva kipinän myöhästys!
Koska vakiosuuttimet eivät yksinkertaisesti riitä yli baarin ahtoihin! 
Ja noista ilmanputsareista sen verran, että kottaraissuodatin (vapaavirtaussuodatin) voi pahimmillaan aiheuttaa isomman imuvastuksen kuin vakiosuodatin. Vakiosuodattimellakin pärjää oikein hyvin, kunhan pitää huolen siitä, että se on puhdas.
Nostetut ahdot likaavat puhdistimen erittäin nopeasti, joten vaihtovälikin on jotain muuta kuin 60tkm.
Isommat suuttimet löydät esim. finjectorilta tms. kaupasta!
5L/100km kulutuksen lisäyskin viittaisi nakutukseen, koska LH rikastaa soppia aika rajusti nakutuksen yhteydessä.
Normaaliajolla tuollainen lisäys tarkoittaisi sitä, että nostat keskinopeuden pitkälle yli sen, mitä moottoritiellä saa kesällä ajaa!
Näillä näkymin minimi-budjettisi voi muutttua hetkenä minä hyvänsä, moottoriremontti-budjetiksi! 
Tuo on täysin tiedossa ja varovasti kokeilin eripaksuisia "spacereita" kellon alle, ahdot ei tällä hetkellä piikkaa juuri ollenkaan, joskus mittari värähtää hieman yli 1,2bar kun vedättää ensin kaasu pohjassa, päästää moottorijarrulle ja painaa polkimen taas lattiaan. Säädettävä kello kyllä menee tilaukseen jos en sitten vaihda ahdinta samantien kun saa tuoreen leiman taas paperiin...
Nakutus ei kyllä tullut mieleen, ajattelin että se olisi tuo fuel cut

No, parin viikon sisään pitäisi laittaa auto muutenkin katsastuskuntoon, laskea ahdot jne. Leiman jälkeen pitää paneutua asiaan tarkemmin. Jospa uudet suuttimet pistäis tilaukseen ensiksi ainakin.
Ja tuon ilmanputsariasian ymmärsit väärin, kulutus siis laski vapariputsarin laiton jälkeen, en suuremmin tutkinut sitä vakioputsaria, saattaahan se tukossa olla. Ja varmasti pärjääkin, mutta piti kokeilla mihin suuntaan käynti menee kun sattui tollanen olemaan ylimääräisenä. Tottakai vaihtoväli on lyhyempi, kyllähän nää enemmän huoltoa tietysti tarvii sitä mukaa kun "tehoja" koitetaan hakea

Eipä tuo vielä ajossa pariin kuukauteen olekkaan, nyt testivaihe menossa ja koitan saada tuosta mieleisen pelin että kelpaa sitten keväällä ottaa ajoon

Joten moottoriremonttia tuskin saan aikaiseksi kun käy sillon tällöin pari testivetoa vetämässä
