Mulla on tuossa turbiini lukittuna mittarinopeudessa 100, n.2500rpm. Mutta tuosta kun lähtee ohittaan niin ei oikeen meinaa vielä liikahtaa. Ja siihen oliis tarkotus saada korjaus, ohituskiihtyvyyteen. Ahtimen pidän vakiona.
No kulutus on suhteellista.
Mulla nyt n. 10,7 keskikulutus.
Itse taidan kokeilla seuraavaksi VX3:sta, tosin isomman solmun kanssa.
Nykyään on A, sekä ajan varmaan tuplat vuodessa sen mitä sinäkin (mm. työajot tulee tehtyä omalla autolla, muuallekkin kuin suomeen).
T-nokkaa ei todellakaan ole ikävä, A on enemmän keskialueen nokka, sekä sen myötä ei ole ihan hengetön alhaalla eikä ylhäällä, mielestäni käyttömukavuus vaan parani, varsinkin kun kickdown ei enää tunnu siltä että kiihtyvyys loppui siihen

Ainoa miinus on huonompi joutokäynti, LH-2.4 ei oikein tykkää kyseisen nokan spekseistä. Kulutuksessa en ole mainittavaa eroa huomannut, oma ajotyyli vaikuttaa siihenkin niin paljon enemmän.
T-nokka toimi fiksusti 245:ssa, jossa oli pitkä perä ja manuaalilaatikko, niin jaksoi vetää hieman paremmin niillä ihan alhasilla kierroksilla. Automaattiin kun on lyöty tuo momentinmuunnin, niin alaväännön heikentymistä ei huomannut ollenkaan.