1. Laitetaan vakio huohotuspöntöltä letku erilliseen kerääjäsäiliöön, johon filtteri ja sitä kautta huohotus ulkoilmaan.
Tässäkin piilee omat ongelma, joten pitäytyisin ihan siinä vakiossa, joka on suunniteltu toimimaan ja kokemuksien mukaan toimiikin, pakkasessakin.

2. Alkuperäisestä huohotuspöntöstä lähtö pakoputkistoon takaiskuventtiilillä
Voit unohtaa tämän heti!

Pakoputkistossa on ylipainetta juuri silloin kun huohotuskin on suurimmillaan, joten ei liene tarkoituksen mukaista, että kampikammion paine nousee yli pakoputkiston paineen?
Alkaa nimittäin öljyä poistumaan jokaisen stefan raosta hyvin nopsasti ja paljon!

Tai mitäs siitä seuraa, kun pakoputkesta pääseekin kaasuja sinne kampikammioon jos takaisku vuotaakin?

Mutta jos huohotus on ylipäätään ongelma, on silloin syytä suorittaa kone-poka ja laittaa asiat kuntoon.
