Mielenkiintoista, jotenkin vaikuttaa tuo v:n EGR-cooleri olevan tuon moottorin ns. "Akilleen kantapää".
Tuntuisi olevan kohta useammankin ongelman yhteydessä esillä, syystä tai syyttä..
Tietääkö kukaan, missä näitä kiusankappaleita oikein väsätään ja onko tismalleen samanlaisia muissakin Volvon auto-/moottorimalleissa, eikä vain näissä 4-pyttyisissä D4:ssa ?
Ei kai noita vaan väkerretä vaikkapa Kiinassa, johon Volvolla(-kin) on vahvat yhteydet..
Mitenhän tämä takaisinkutsun yhteydessä toteutettu nesteen kiertosuunnan muutos vaikuttaa sen elinkaareen, + vai - ?
(Minullehan tuo lämppäri vaihdettiin ihan suosiollla jonkun havaitun pikkuvuodon vuoksi, vaikkakaan en edellenkään tiedä vuodosta, mikä/missä ?)