CEM = central electronic module = pääohjainlaite
REM = rear electronic module = takaosan ohjainlaite
ETM = electronic throttle module = kaasuläppäkotelo
Korjatkaa joku jos meni väärin.
Just jämptistihän noi meni

Eli keskusohjainlaite, takaohjainlaite ja kaasuläppäkotelo

Typerät ruotsalaiset ei voi tehdä standardien mukaista diagnostiikkaa..
Muillakin merkeillä on omat testerit ja omat diagnostiikka systeemit autoissa eikä niitä millä vain nollata
Joitain turvatyynyjärjestelmän (jäljempänä SRS) vikakoodeja on sellaisia, että kun se koodi tallentuu, tallentaa myös keskusohjainlaite (jäljempänä CEM) koodin, joka informoi SRS:ssä olevasta vikakoodista ja tämä CEM koodi on nollattava ensin, ennen kui SRS koodin voi nollata
Joissain noissa kolmansien osapuolien valmistamissa testereissä, kun koodi nollataan, se nollaa aina ainoastaan kyseisen yksikön koodit, joita ollaan lukemassa.. ymmärtääkseni se kaverisi BSR:n?? vikakoodin lukija nollaa kaikki yksiköt kerralla, jolloin se CEM:n koodi myös nollaantuu ja näinollen poistuu myös SRS koodi.
Jos kyse on tuosta, niin vika ei ole volvon, eikä Bosch:n, vaan sen Bosch:n käyttäjän
