Muutamat pesut oon kerenny tehä, mut nyt käytin viikonlopun pikkasen parempaan putsailuun ja pintojen suojaamiseen.
Yllättävän hyvässä kunnossa maalipinnalta. Oon kyl monia mustia autoja päässy tekemään, mitkä on enempi ollu harmaita kuin mustia

Onneks tää ei ollu semmonen. Jokunen syvempi naarmu on mitkä ei myllyttämällä oikene. Eli joko täyttämällä naarmu ja sit vesihiontaa ja kiillostusta tai kokonaan osan uudelleen maalaus. Muutaman naarmun nyt täytin maalilla, ni eipähän menis nii helposti läpi ja sitä myöten ruostus. Katotaan keväämmällä jos löytys aikaa myllytyshommiin ja myös noiden muutamien syvempien naarmujen poistoon.
Pesuun kokeilin ekaa kertaa tämmöstä
Megun Wash Plus ainetta kaverin kehotuksesta kokeilla. Erikoista tököttiä, mutta hyvältä vaikuttaa ja tulen käyttämään jatkossakin. Tämän jälkeen perus raudanpoistoa ja pienpoistoa ja lopuks vielä pesu liuottimella.
Kuivailut ja otin nyt kuitenkin jo vähän myllytyskonetta käsiin

Jokunen himmentymä oli jotka kiillotin pois ja toisesta poskesta oli vissiin tosi pieneltä alalta vesihiottu ni senkin kiillottelin.
Yks mikä on häirinny alusta asti...varsinkin sateella, mutta myös pestessä. Ikkunoiden kalkkiraidat! Myllytyskoneeseen huopalaikka ja siihen
Sonaxin lasinkiillotusainetta. Samalla myös tuulilasista pienimpiä naarmuja pois. Mut nyt on kirkkaat ikkunat

Tein vielä kertaalleen liuotinpesun ja putsasin samalla pesulla luukkujen välitkin.
Sitten pääsi pintojen suojaukseen:
Laseihin
Gtehnique G5Maalipinnalle
Dodon Iron GlossMuoveille
Nanolex nanopinnoiteOvien ja luukkujen välit
Auto Finessen sprayvaha

Sitten konehuoneen putsaukseen, jota joskus kyllä on varmaan pyyhitty vähäsen, mutta olihan sinne pölyä kertyny

Kauttaaltaan näytti suunnilleen tältä. Ehkä jollekkin normaali näky, mutta ei mulle

Liuotinpesuainetta suihkepulloon, vettä painepulloon ja brushi käteen. Sitä saikin sit tovin hinkkailla.
Lopuksi suojasin nuo kaikki muovipinnat
kolmenollakolmosella.