Jaa a on taas vierähtänyt turhan pitkä aika kun viimeksi oon päivitelly tänne jotai mutta tosiaan oon nyt ajellu jonkun verran ja en ole vielä onneksi onnistunut ajamaan kenenkään päälle

Isällä ja äidillä kummallakin on opetuslupa, joten molemmat on opettanut ajamista ja huvittavaa on ollut huomata miten eri tavalla he opettavat...
Siinä missä isän neuvo on ollut, et ajat vaan ja koitat pysyä tiellä ja välillä kertoo jotain, niin äiti selittää lähes jokaisen vastaan tulevan liikennemerkin ja kyselee mitä tuo tarkoittaa...
Mutta mistähän mahtaa johtua se, että auto meinaa hyytyä ajamisen alussa, ihan sama millä vaihteella yrittäisi ajaa, niin vauhti vain hiipuu ja hiipuu ja sit saakin jo pelätä et auto sammuisi ( ei ole kertaakaan sammunut ) ja sit vähän ajan päästä vauhti lähteekin kiihtymään...
Auto lähtee hyvin käyntiin, siinä ei ole ongelmia ja kun on ajanut jonkin matkaa ( kone on lämmennyt ) niin sitten ei ole ongelmaa...
Ja ei kyse ei ole minun ajo taidoista, koska samaa se tekee myös isälle ja äidille...