Tuo oma kolmosgarretti alkaa vetelemään viimeisiään niin tulee pakosta ahtimen vaihto eteen, mutta jotain muuta sinne konehuoneeseen tungetaan kuin tuo vakioahdin.
Hyvä päätös

Jos tavoittena ei ole kuin vähän reilu 200hv, niin käyttöalueesta ei varmaan tarvitse juuri tinkiä vakioon nähden jos ahdinvalinta osuu nappiin.
Muistaakseni Lehtosen Pasi sanoi holsetin 12# pesän vastaavan noin 0.8 a/r lukua ja vakioahtimessahan on pahimmillaan muistaakseni 0.36 (kuten mulla) ja sekin kuitenkin riittää kevyesti 150hv lukuihin (caidemanhan penkitti liki 200hv sillon joskus, mikähän pakopesä sillä oli?).
Eli siihen nähden veikkaisi että jos siis 10# pakopesällä on saatavilla? HX35:sta, niin sinne 200hv lukemiin pääsisi tuollakin, varsinkin kun ottaa huomioon että siipikoko on huomattavasti suurempi tuossa holsetissa. Periaatteessa isommalla kompurasiivelläkin saisi tuota heräämistä parannettua.
Itsehän en noista ahdinhommista kyllä juuri mitään tajua, varsinkaan että miten vaikuttaa isot siipikoot ja pieni pakopesä tai toisinpäin. Lehtonen kyllä sanoi että isommalla kompurasiivellä saadaan heräämään aikaisemmin ja riittämään pidemmälle mutta miksi se ei sitten ole jo vakiona paljon isompi jos siitä on pelkästään hyötyä?