ite en katsastukseen laskenu paineita laisinkaan eli 2,1bar oli säädöt. otteessa tosin ei lue mitään mutta noilla paineilla ei inssi kuitenkaan olisi uskonut että pysyy tehorajoissa.
eli helpoin ratkaisu = Ahtomittari katsastuksen ajaksi pois
päästötestejä kun otti niin ei paineet muutenkaan tainneet nousta kuten vaihde vapaalla kierroksia annettaessa ei ole tapanakaan. eli ahdonalainen syöttökään ei astunut peliin mukaan eli ei savua = Kirkkaasti läpi päästö testistä
Mut eihä se savu, ellei sitä ole aivan älyttömästi eikä se ole mustaa, haittaa sitä päästömittausta sillä noihan on ei-vähäpäästösiä, ja tottakaihan jokainen auto tuottaa enemmän päästöjä vedättäessään eli ei se mtn..

Ei mua se vakuutus niin kiinnosta..laitan kummiski vaan kesäks liikennekäyttöön ja talveks taas pois, ku en tartte autoo koska opiskelen kaupungissa. Se kumminki aina hiukan nostaa autosta kiinnostuneiden määrää myyntivaiheessa, mitä suurempi lukema lukee laillisesti papereissa.
Mä ajattelin, et jos menis leimalle jollain 1,2-1,3 bar paineilla..kattoo nyt mitä penkkilappu näyttää. Sitte vaan ahdonalainen syöttö penkityksen ajan tarpeeks pienelle, että saa samoilla paineilla vähemmän tehoa lappuun. Ku meikäläisen ei oo tarkotus nostaa penkityksen jälkeen ku vaan tuosta 186hp:sta --> +200hp.