On Tää sit hauskanen peli tää... Piti vaan ostaa helppo projekti mistä vaan Jakohihna mennyt poikki, kansi kuntoon ja ajoon. Ja Halvalla, mut ei tää nyt ihan suunnitelmien mukaan menny
Tää ei nyt liity mitenkään tohon käynnistyvyyteen, mutta voisko noi vikakoodit, ((
Vikavalo syttyy nollaamisen jälkeen n. 100km ajon jälkeen)); liian laiha seos osakuormalla ja tyhjäkäynnillä johtua siitä et toi b- paine on tuo 2,6 kun pitäs olla 3. On ainakin prosenteissa aika suuri kun melkein 15% pienempi kun Pitäis ?? Kokeilin toista säädintäkin tollasesta 2,3 litrasesta koneesta, kun hain hajottamolta tollasen suutintukin, et sain mallin mihin rakentaa toi painemittariviritys ja siinä tuli toi toinen säädin.
Sillä tosin paine nousi vaan 2 kiloon??
Kun tota paineen pitämistä vielä testailin, niin koitin rutistaa paluuletkua, tuloletkua, painesäätimen alipaineletkua ja kylmäkäyntisuuttimen letkua ja minkään ruttaaminen ei vaikuttanut siten et paine olis pudonnut hitaammin ja muistaakseni kokeilin myös niin et oli suuttimien piuhat irti ja releen pohjasta hyppyjohodolla pumppu pyörimään...
Pumppukin toimii siis ihan normaalisti kun nostaa paineen heti 3,5 teen kun irrottaa ton säätimen alipaineletkun ja kun rutistaa paluuletkua auton käydessä paine nousee ihan kunnolla( nopeesti oon vaan kokeillut...)
Kait nuo suuttimet sit vaan vuotaa. Täytyy huomenna sit tutkia lisää ja tarkemmin.
Kiitos kärsivällisyydestä ja avusta kaikille