Vähän hommat edistyneet, ei kuitenkaan ehkä ihan toivottua nopeutta. Ei taida saada vapuksi ajoon, kun ei kehtais kiirehtiäkään.
Kojelautaa olen taas tehnyt. On kitattu, hiottu ja maalattu, tässä epoksi ja hiontaväri vedettynä:

Tänään aamupäivästä hialsin hiontavärit ja sen jälkeen maalit ja lakat niskaan. Alaosan, eli entiselleen jäävän osan hioin tonnisella paperilla vesissä ja sille riitti pelkkä lakkaus:


Ei ihan tuo uuden maalin sävy sattunut, vaikka samalla värinumerolla on tehtykin... Alhaalla siis vanha maali, ylhäällä uusi. Ehkä vähän tasoitti sävyeroa kun lirautin lakan sekaan hieman maalia:

Hiekkapuhalsin kojiksen reunapalat ja b-pilarien listat, samalla tuli maalattua nekin:

Tämmönen setti tuli hommattua, innolla odotan amaan testaamista

jos sais vaikka pesunaarmuja poistettua. Kuvasta puuttuu vielä Mirka polarshine 10 tahna. Käyttis-ooppeliin vähän jo harjoittelinkin, en saanut ainakaan tuhoa aikaiseksi. Seuraavaksi ehkä uskaltaisi kokeilla jo ihan oikeaankin autoon.

Etujarruhomma ei ole edistynyt, kun en ole keksinyt että miten sen saisi järkevästi toteutettua vanteen ET:n muuttumatta. Semmosta miettinyt, että speiseri navan ja levyn väliin, napaan uusi 5x114,3mm pulttijako jossa kierteet, levyn puolelta sitten pultit speiserin läpi pyörännapaan kiertäen. Nämä pultit pitäisi siis levyn ja speiserin navassa kiinni ja navasta ulos jäävät kierteet toimisi sitten pinnapultteina renkaan kiinnittämiseen. Ehkä oli hankalasti selitetty

VRCF:n ratapäivät olisi näköjään kesäkuussa Virtasalmella, josko ottaisi tavoitteeksi siellä käymisen kun on ihan ajettavan matkan päässä. Ei tosin radalle tällä, vaan lähinnä ihmettelemään muiden autoja.